Toon posts:

[WinRAR] Ik wil mijn bestanden terug!

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een WinRAR bestand, met daarin mijn collectie NES-ROMS. Nu wilde ik een ROM renamen dus sleep ik die uit het archief. En ik wil deze Rom deleten maar in plaats van die rom te deleten, heb ik alle ROMS uit het archief verwijderd, en nu ben ik deze allemaal kwijt.

Ik heb Winrar nog niet gesloten, maar is er een manier om mijn NES-ROMS terug te halen.

Dank voor de hulp!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:59

HeepH

Dope Rapper

djeez...uhm

is er een undo action knop ?

zitten ze nog in de prullenbak ?

anders moet je toch echt naar data recovery gaan kijken, in de faq

http://specs.tweak.to/16495

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
OM FAQ / Beleid

astu B)

[ Voor 11% gewijzigd door ascona op 22-06-2004 17:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind geen undo knop nee (was ik vergeten te vermelden) en de bestanden gaan ook niet naar de prullenbak als je deze verwijderd uit een RAR op ZIP archief.

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
Je zegt dat je WinRar nog niet hebt afgesloten, maar je vermeld niet of je de veranderingen in het RAR-bestand al hebt "gesaved".

Kijk met de verkenner/explorer eens hoe groot het bestand op de harde schijf is. Als het bestand op de harde schijf nog net zo groot is als vroeger kun je het waarschijnlijk gewoon copy/pasten, WinRar afsluiten en de "Copy of bla.rar" openen

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Je hebt waarschijnlijk een probleem, want je bent zeer waarschijnlijk alles kwijt wat je had in dat RAR archief. Helaas pindakaas, is niet terug te halen... :X

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Het bestand was inderdaad opmerkelijk kleiner als daarvoor :'( heb ooit al data recovery gedaan maar ik vroeg me gewoon af of dit dus nog te redden is, en blijkbaar niet. Het bestand is inderdaad al opgeslagen want dat doet WinRAR automatisch als hij klaar is met de taak.

Niet meer te redden dus, daar gaan al mijn roms :'( kan ik ze helemaal opnieuw gaan zoeken en netjes namen geven. Gelukkig niet ZO veel werk. Twee avondjes werken en het zou terug in orde moeten zijn. Domme WinRAR :(

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:14
Norton systemworks heeft zon optie dan protected recyclebin heet.
Meestal bewaard hij alles wat en verwijderd wordt.
Je kan proberen of je ze daarmee kan terughalen als je dat hebt, zoniet kan je het nog installeren en misschien dat hij ze dan nog op de 1 of andere manier terugvind.
Voor de rest kan je een programma proberen wat hierboven staat in de link van ascoma.
Suc6 :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ligt helemaal niet aan winrar :P wie maakt er nu een fout, winrar of de gebruiker... :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Hehe, domme Winrar? Als je bestanden uit een archive verwijdert krijg je toch *echt* de vraag:

"Are you sure you want to delete <bestandsnaam>" :+

Maar het is natuurlijk klote als je spullen op deze manier kwijtraakt.

Verwijderd

Topicstarter
Probeer in WinRAR dan maar eens een bestand te verwijderen en dan zal je zien dat je die melding niet krijgt. Heb het net nog eens getest. Trouwens ben ik er zeker van dat ik maar 1 file gedelete heb maar ze waren floep ineens allemaal weg, lijkt me dus niet aan mij te liggen, volgens mij een foutje in WinRAR.

Ben in ieder geval net begonnen met het opnieuw zoeken van de ROMS.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 18:21:
Probeer in WinRAR dan maar eens een bestand te verwijderen en dan zal je zien dat je die melding niet krijgt. Heb het net nog eens getest. Trouwens ben ik er zeker van dat ik maar 1 file gedelete heb maar ze waren floep ineens allemaal weg, lijkt me dus niet aan mij te liggen, volgens mij een foutje in WinRAR.

Ben in ieder geval net begonnen met het opnieuw zoeken van de ROMS.
Welke versie van WinRAR heb je?

Profile

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Winrar zet altijd bestanden die zijn uitgepakt in je temp-dir.
Zoek daar

[ Voor 3% gewijzigd door Sayko op 22-06-2004 18:32 ]

Pagina: 1