Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake Hardcano 12 Auto fan controller

Pagina: 1
Acties:

• erwink
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 00:26
Thermaltake Hardcano 12 staat in de boeken als harddisk fan controller.

is er iemand die deze als case controller in gebruik heeft?

Ikwil deze gaan gebruiken om een server case ta gaan controllen

• erwink
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 00:26
niemand ervaring met deze controller?

Verwijderd

heb je hier al gekeken? = topic over vergelijkingstest van 15 (HDD) fancontrollers van THG
Ja, ok, die Hardcano zit er niet bij, maar het is zeker lekker als vergelijkingsmateriaal :).

edit:
Persoonlijk heb ik het niet zo op met hdd-fancontrollers. Om te kunnen koelen zitten er natuurlijk fans in. En die zijn max. 40x40 mm en dat geeft een zeer irritante zoom. Doordat die fans zo klein zijn moet de airflow gecompenseerd worden met een hoog toerental en dat levert een hoog gezoem op.

Ik koel me hdd's tegenwoordig met een 12 cm Papst in me Antec SLK. De 12 cm fan (=intake) blaast de 'buitenlucht' direct tussen me hdd's door.
Natuurlijk heb ik die fans gedimd en wel met de fancontroller van Zalman. Daarmee zet ik alle fans op 5 - 7 V en is het heerlijk rustig (de zoom die ik hoor zijn de 12 cm fans die maar 600 rpm maken en het geluid daarvan heeft een lage frequentie is daardoor niet irriterend.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 23:15 ]

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Het is een fan controller en je kunt er je harddisk mee koelen. Zit een kleine fan in.