Het probleem is dat ik graag in foobar (versie 0.8.2) graag wil crossfaden (ik weet niet zeker of dat het goede woord is), dat wil zeggen dat ik switch tussen twee nummers, ik wil dat het ene nummer eerst fade voordat het andere nummer begint te spelen. Het gaat wel goed als het nummer gewoon tot het einde wordt afgespeeld met behulp van de plugin gapkiller of crossfader (zaten standaard geinstalleerd in mijn versie). Nu heb ik op het forum van hydrogenaudio een plugin gevonden genaamd Continuator, maar ook deze doet niets als ik dubbel klik op het volgende nummer, en wel wat als foobar aan het einde van het nummer naar het volgende nummer springt.
Weten jullie hiervoor een oplossing?
Ik wilde deze vraag graag in het algemene foobar topic stellen, maar die is helaas dichtgegooid. Gezocht op got, google, foobar site en hydrogenaudio: kortom ik kan niet zoeken
.
Weten jullie hiervoor een oplossing?
Ik wilde deze vraag graag in het algemene foobar topic stellen, maar die is helaas dichtgegooid. Gezocht op got, google, foobar site en hydrogenaudio: kortom ik kan niet zoeken