Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Bij PCvergelijk kan dat:
TFT monitor met dode pixel (tot 30% goedkoper)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Bij www.sallandautomatisering.nl verkopen ze ook TFT's met dode pixels. Ik weet alleen niet of ze ook 15" zijn.
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
kan je niet gewoon een aantal pc-boeren bij jou in de buurt bellen/mailen met de vraag voor zo'n 'kapotte' TFT? 
althans, dat zou ik gewoon doen..
Dank voor de link, maar ook hier geen bevredigend resultaat uit de zoekmachine...McFlipp schreef op 22 juni 2004 @ 17:08:
Bij PCvergelijk kan dat:
Al gedaan bij Empc... nietskan je niet gewoon een aantal pc-boeren bij jou in de buurt bellen/mailen met de vraag voor zo'n 'kapotte' TFT?
Ja, klopt, maar alleen 17" en te duurBij www.sallandautomatisering.nl verkopen ze ook TFT's met dode pixels. Ik weet alleen niet of ze ook 15" zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door gertvdijk op 22-06-2004 17:13 ]
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog