TFT's met dode pixels, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-08 21:47
Namens mijn oom ben ik op zoek naar een zo goedkoop mogelijk 15" tft schermpje.
Zijn eisen zijn:
- nieuw, of slechts heel weinig gebruikt. *niet* tweede hands dus
- max 3 dode pixels
- VESA standaard voor eventueel later een muurbeugel
- max 250 euro

Ik heb gezocht en heb gevonden:
Informatique's b-voorraad
Er staat een 17" voor 241, maar de voorkeur gaat uit naar 15" (weinig ruimte tussen de planken |:(

Op Marktplaats veel tweede hands of 'z.g.a.n.'

Hier en daar bij o.a. MyCom en Alternate in de snuffelhoekjes kom ik ook niet echt tot een bevredigend resultaat.

Met Google kom ik ook niet echt verder en aan de FAQ hier heb ik in dit geval ook niets... Vandaar dat ik het hier maar eens probeer.

Ik vind het buitengewoon vreemd dat er ondanks alle pixelperfect garanties van winkels de geretourneerde schermen niets meer te ontdekken valt.
Heeft iemand een idee waar ik met mijn/zijn wensen terecht kan?

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-08 16:43
Bij www.sallandautomatisering.nl verkopen ze ook TFT's met dode pixels. Ik weet alleen niet of ze ook 15" zijn.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
kan je niet gewoon een aantal pc-boeren bij jou in de buurt bellen/mailen met de vraag voor zo'n 'kapotte' TFT? :)
althans, dat zou ik gewoon doen..

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-08 21:47
Dank voor de link, maar ook hier geen bevredigend resultaat uit de zoekmachine...
kan je niet gewoon een aantal pc-boeren bij jou in de buurt bellen/mailen met de vraag voor zo'n 'kapotte' TFT?
althans, dat zou ik gewoon doen..
Al gedaan bij Empc... niets
Bij www.sallandautomatisering.nl verkopen ze ook TFT's met dode pixels. Ik weet alleen niet of ze ook 15" zijn.
Ja, klopt, maar alleen 17" en te duur :'(

[ Voor 44% gewijzigd door gertvdijk op 22-06-2004 17:13 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog