Soundblaster Live 5.1 naar Digitale Receiver

Pagina: 1
Acties:

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zie even door de bomen het juiste kabeltje niet meer.....
Een kameraad heeft een JVC dolby digital receiver gekocht, met Optische en coaxiale digitale in/uitgangen. Nu wil hij dit aansluiten op zijn Soundblaster live 5.1 (zonder livedrive) daar zit een digital out op. Dit lijkt een soort koptelefoon aansluiting.

Ik heb de search al gebruikt en google ook, maar ik kom er gewoon niet meer uit. Ik weet zelfs niet een meer of het nou optisch of coaxiaal is die uitgang.

Ik heb zelf gewoon van mijn soundstorm onboard een digitale coax kabel tussen mijn pc en receiver, dit werkt perfect.

Dus zou iemand een shop weten waar je een dergelijk kabeltje kan bestellen :?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:17
Ik heb hier voor dit gebruikt van vicanco. Wordt standaard verkocht bij bv mediamarkt. +-/ 14 eurie 10 meter.
Is keurig 75 ohm.
Afbeeldingslocatie: http://www.vivanco.com/images/products/EAN4008928/4008928154146_p01.jpg
Werkt prima dit is trouwens al erg vaak voorbij gekomen. Maarja beter snel oplossen kan hij dicht.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat is inderdaad precies wat ik zocht! Thnx, alleen nog ff een winkel in de buurt of een internet winkel vinden....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD