[DVD300i / Nero 5.5.10] ISO bestand branden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77832

Topicstarter
Ik heb hier een ISO bestand van een DVD (data) en die wil ik nu op een dvdtje branden. Echter wanneer ik alle normale stappen uitvoer blijkt dat de lege DVD net 6 mb tekort komt. (De image is 4.489 Mb en de DVD is 4.483 Mb)

Ik krijg het idee dat overburnen alleen met CD's werkt. En shrink-achtige zaken werken alleen maar bij films.

Is er een manier om het geheel toch op het schijfje te krijgen? Je zou het toch haast denken, wie maakt nu anders een ISO-file te groot?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:14
is het mss in je opgekomen een ander programma te gebruiken? kijken of het daarmee wel lukt...

beetje eigen iniatief kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer een ander merk dvd-r

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@BasBzrk

Ik had het idee dat dit forum bedoeld is om kennis te delen, dus leek het mij gerechtvaardigd deze vraag te stellen. Als anderen dit probleem herkennen en misschien al overwonnen hebben, hoef ik geen 6 programma's of 8 merken DVD's te proberen.
En dat heeft niks met luiheid te maken, maar meer met efficientie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Is het echt een image of alleen 'losse' data, als het het laatste is dan kan je hem ook eerst uitpakken en zo gewoon een data dvd maken. Als dit niet het geval is zou ik alcohol 120 eens proberen, heb zelf ook wel eens met Nero gehad dat die aangaf dat de DVD+R te klein was en dat Alcohol hem gewoon brandde ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Nero (iig de laatste v6) heeft een optie om DVD's te overburnen.
Ik weet niet precies hoeveel extra ruimte de meeste DVD's hebben (zal per merk verschillen), maar het is de moeite waard.
Even een testburn doen en kijken waar het schip strand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:14
Anoniem: 77832 schreef op 22 juni 2004 @ 16:30:
@BasBzrk

Ik had het idee dat dit forum bedoeld is om kennis te delen, dus leek het mij gerechtvaardigd deze vraag te stellen. Als anderen dit probleem herkennen en misschien al overwonnen hebben, hoef ik geen 6 programma's of 8 merken DVD's te proberen.
En dat heeft niks met luiheid te maken, maar meer met efficientie!
dus moeten wij het maar voor je doen?

[ Voor 7% gewijzigd door lowfi op 22-06-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BasBzrk schreef op 22 juni 2004 @ 17:48:

dus moeten wij het maar voor je doen?
Nee, je leest niet goed. Mocht iemand al bekend zijn met een oplossing, dan maak ik daar graag gebruik van.

Maar goed, de andere aangedragen oplossingen heb ik geprobeerd. Echter nog zonder resultaat. Nero 6 en Alcohol leverder geen resultaat op. Zowel niet met HP-DVD's en MMore DVD's.
De overburn optie in Nero heb ik niet (voor DVD's) kunnen vinden en in Alcohol levert het niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 15:19

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

+R heeft standaard iets minder ruimte dan -R! Waarschijnlijk is de ISO gemaakt om op -R te fikken :( Ik ben het ook al een paar keer tegengekomen, dat het niet op een +R pastte, maar wel op een -R!

webOS all the way!

Pagina: 1