Wat is Mob Federation ?
Mob Federation begon als een Hobby om PHP te leren, maar toen ik zag dat het een beetje uit de hand liep en het spel steeds populairder werdt ging ik er maar lekker in door
Maar wat is MobFed voor een spel ?
MobFed is een Text/Web Based Maffia Game. Het is de bedoeling dat je bovenaan in de Maffia familie komt en je begint zoals gewoonlijk onderaan in de ladder, als Klasse Soldati
MobFed is nog niet helemaal af en een aantal klasses moeten nog klaar worden gemaakt maar als het af is en het spel loopt een tijdje dan moet het als het volgende er uit komen te zien en dat het dan in de loop van de tijd een soort van 'stamboom' wordt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Klasse 1: Capo di Tutti capo Klasse 2: Comissie Klasse 3: Capo (The Don) Klasse 4: Consilglierie Klasse 5: Sottocapo Klasse 6: Caporegime Klasse 7: Soldati |
Het MobFed terrein wordt verdeelt over 13 Districtenin 1 stad. In elk district komt uiteindelijk een leidende Don (Klasse 3), met daaronder de rest. Wat ik met Klasse 1 & 2 doe is nog niet helemaal duidelijk. Je werkt in groepen en het is de bedoeling dat je van je klasse de beste groep wordt en in de juiste familie komt. In de loop van de tijd komen er steeds meer opties, so prepare
Screenshots
| | | |
URL: www.mob-fed.com / www.mob-fed.net
Info: info [ at ] mob-fed [ dot ] com
Scripting by: Scotix aka Bas
Designing by: Faint
MobFed is geen commercieel spel en gewoon een hobby
Ik maak dit topic om jullie een beetje te informeren.
Voor vragen en/of tips, post ze maar
Scotix aka Bas