Toon posts:

[2003] Server reboots*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje....

Ik heb een nieuwe server gemaakt met windows 2003 server. alles werkt perfect, de installatie geen problemen, na de instalatie opnieuw opstarten geen probleem. Totdat ik een service installeer (b.v. DNS, DHCP,WINS...)
Nadat ik de services heb geinstalleerd, vraagt hij om opnieuw op te starten, hij reboot, ik krijg het scherm te zien van W2K3 (duurt heel errug laannnnnggggg) en dan reboot hij en begint weer van voren af aan? iemand??????

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:29:
Ik heb een probleempje....

Ik heb een nieuwe server gemaakt met windows 2003 server. alles werkt perfect, de installatie geen problemen, na de instalatie opnieuw opstarten geen probleem. Totdat ik een service installeer (b.v. DNS, DHCP,WINS...)
Nadat ik de services heb geinstalleerd, vraagt hij om opnieuw op te starten, hij reboot, ik krijg het scherm te zien van W2K3 (duurt heel errug laannnnnggggg) en dan reboot hij en begint weer van voren af aan? iemand??????
Al geprobeert te booten in de 'Veilige Modus'...? enneh..wat zegt hij dan? Event logs....etc..etc..

Heb je het ook als je bv. gewoon een applicatie installeert...? Of alleen bij installatie van een Service..?

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 22-06-2004 15:31 . Reden: nog wat toevoegen :) ]

Verwijderd

Topicstarter
in de veilige modus start hij op, geen problemen te zien of te vinden ook niet in de eventlog.....

heb de service gedeinstaleerd onder veilige modus, maar dat helpt ook niet, hij blijft loopen

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:32:
in de veilige modus start hij op, geen problemen te zien of te vinden ook niet in de eventlog.....

heb de service gedeinstaleerd onder veilige modus, maar dat helpt ook niet, hij blijft loopen
Hij geeft helemaal niets...geen foutmelding...helemaal NIETS?? hmm..en als je op http://www.microsoft.com/technet zoekt?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook al op technet geprobeerd.... ik bedoel ik heb echt wel geprobeerd iets te vinden voordat ik hier een post deed...

en nee hij geeft geen meldingen in de eventlog, da's nou het vreemde van het geheel... anders wist ik waar ik moest zoeken..

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WOS

Tijd voor een nieuwe sig..

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:35:
ik heb ook al op technet geprobeerd.... ik bedoel ik heb echt wel geprobeerd iets te vinden voordat ik hier een post deed...

en nee hij geeft geen meldingen in de eventlog, da's nou het vreemde van het geheel... anders wist ik waar ik moest zoeken..
Hm..da's wel heel vreemd indeed...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
TheVisionMaster schreef op 22 juni 2004 @ 15:30:
[...]

Heb je het ook als je bv. gewoon een applicatie installeert...? Of alleen bij installatie van een Service..?
Enneh..als je dus een app installeert?? bv WINZIP ofzo...of heeft hij het alleen bij de installatie van Services...schijf niet vol.....ehh...is hij wel geactiveerd?

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:32
Heb je al geprobeerd de netwerkkabels eruit te trekken en dan eerst alles installeren, dus Windows Server 2003 mèt services en andere onderdelen en daarna pas de netwerkkabels erin.????

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat. Verder - geef eens wat meer informatie, wat voor hardware, sinds wanneer doet hij dit, e.d. ? :)

Verder - je hebt al een aantal keer een nogal screeuwerige titel gekozen in je topics - mag ik je vragen gewoon een normale fatsoenlijke titel te kiezen? Al die uit- en vraagtekens zijn echt niet nodig hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 22 juni 2004 @ 16:04:
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat. Verder - geef eens wat meer informatie, wat voor hardware, sinds wanneer doet hij dit, e.d. ? :)

Verder - je hebt al een aantal keer een nogal screeuwerige titel gekozen in je topics - mag ik je vragen gewoon een normale fatsoenlijke titel te kiezen? Al die uit- en vraagtekens zijn echt niet nodig hoor :)
sorry ;(

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost!

Het waren de harddisks!

Ik had namelijk een Adaptec RAID controller met twee hd's (mirroring).

Nadat ik het MB, RAID Controller, geheugen, processor had vervangen heb ik de HD's verwisseld. en wat blijkt!!! het probleem is opgelost.

Terwijl ik met een tooltje van WD de HD's had getest, en deze gaf aan dat er niets mis was.

Nou hoop iig dat mensen die het zelfde probleem hebben, aan deze info iets hebben.
Pagina: 1