[XP] Windows hangt na inpluggen van 2e usb apparaat*

Pagina: 1
Acties:

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 14:54
Ik zit met een erg raar probleem. Ik heb net een schone installatie gedaan van windows XP. Als ik dan mijn USB stick inplug op het systeem is er niets aan de hand, en kan ik de gegevens eraf halen.

Als ik nu mijn 2e usb apparaat aan de pc koppel, (wireless USB dongle van etech 11mbit) vindt hij mijn netwerk, en als ie connectie heeft gaat windows vast hangen en reageerd de pc nergens meer op.

Erg raar. Heeft iemand een oplossing?

Afbeeldingslocatie: http://www.e-tech.nu/producten/1068_button.gif

Dit is de dongle: Wireless USB Adapter Model:U11

Groeten Mark

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je al gekeken of er nieuwere drivers van de Wireless USB Adapter te krijgen zijn? Of nieuwere USB drivers van je moederbord te krijgen zijn?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• schnitzelcore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08-2021
Bedoel je met vast hangen dat je geen bsod krijgt, maar dat je systeem met behoud van beeld bevriest? Zoja, dan kan dat er geloof ik op wijzen dat je een probleem hebt met je stroomvoorziening.
Bekijk in apparaatbeheer het tabblad energie van je usb-hoofdhub: hoeveel mA gebruiken de twee genoemde devices en hoeveel zou de hub moeten kunnen leveren?

Windows is exiting. Is this OK?

Verwijderd

volledig ge updated? neem ik aan?

lijkt mij een servicepack/driver probleem...

zoek eens naar een nieuwere of oudere driver :/

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 14:54
Ja ik heb het id dat de drivers van etech verrot zijn, die van de site heb ik al geprobeerd. Misschien heeft iemand een getweakte?

ER zit een 300watt voeding in, maar het is maar een hele standaard amd 1500 met een nvidea geforce 2 MX 32 mb en 2 HD's zonder coolers. 300 watt lijkt me afdoende?

[ Voor 40% gewijzigd door markweb4871 op 22-06-2004 16:06 ]