[DOS] MP3's Normaliseren

Pagina: 1
Acties:

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-06 09:16
>:) Ik ben al een paar dagen driftig op zoek naar een programma waarmee ik onder DOS een hele hoop MP3's kan normaliseren voor mijn deticated DOS MP3-speler. >:)

:'( Na een aantal bezoeken aan google ben ik nog niets verder gekomen helaas... :'(

_/-\o_ Nu dacht ik: laat ik de mede-tweakers eens om raad vragen!!! _/-\o_

|:( Nu zit ik niet te wachten op een antwoord zoals haal je schijf eruit en doe het onder Windows, hier zie ik nl. geen uitdaging in!! Het is voor mij ook meer een uitdaging om alles wat met deze pc heeft te maken onder DOS te doen!! |:(

Please Help Me

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Beter zoeken. Van mp3gain is er ook een command line dos versie. Wel wat lastiger mee te werken als met de gui versie, maar dat is immers jouw eigen keuze/feestje.

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Henk007 schreef op 22 juni 2004 @ 14:58:
Beter zoeken. Van mp3gain is er ook een command line dos versie. Wel wat lastiger mee te werken als met de gui versie, maar dat is immers jouw eigen keuze/feestje.
Ondanks de naam van het bestand is het geen DOS programma maar een console programma voor Windows.
code:
1
This program cannot be run in DOS mode.
Daar gaat het feestje >:)

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Helaas voor de TS heeft Dawai gelijk.
Aangezien de genoemde software open source is, kan de ts wellicht zelf een DOS versie in elkaar knutselen, na de source bestudeerd te hebben.
Hier wilde ik het verder bij laten in dit 'Tweakers help mij ik wil moeilijk doen wat ook makkelijk kan' topic.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-08 16:22

ralpje

Deugpopje

BtM909 schreef op 22 juni 2004 @ 16:45:
Dus dit is geen commandline tool?
Nee, het is geen DOS-tool.
Two different things.

[ Voor 4% gewijzigd door ralpje op 22-06-2004 16:55 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ralpje schreef op 22 juni 2004 @ 16:55:
[...]

Nee, het is geen DOS-tool.
Two different things.
Snap ik, maar het is wel een command line tool O-)

edit:

Het valt me trouwens op dat [google=DOS normalize mp3] best wel wat hits oplevert.

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 22-06-2004 17:03 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Henk007 schreef op 22 juni 2004 @ 16:53:
Helaas voor de TS heeft Dawai gelijk.
Aangezien de genoemde software open source is, kan de ts wellicht zelf een DOS versie in elkaar knutselen, na de source bestudeerd te hebben.
Hier wilde ik het verder bij laten in dit 'Tweakers help mij ik wil moeilijk doen wat ook makkelijk kan' topic.
Have fun met omzetten van 32 bit naar 16 bit code, en het wegslopen van alles wat met de Windows API te maken heeft :X

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 17:26:
[...]

Have fun met omzetten van 32 bit naar 16 bit code, en het wegslopen van alles wat met de Windows API te maken heeft :X
Een 386 kan ook wel 32-bit code runnen ;) En het is onafhankelijk van de Win32 API. Dus ik heb even een DOS build van de command line versie gemaakt met DJGPP:

http://users.pandora.be/dawai/tweakers/mp3gain.zip

Geen dank :z

Oh ja, je hebt wel een DPMI provider nodig om het te draaien, even zoeken naar CWSDPMI.EXE als het niet werkt (zit o.a. bij Quake 1 ;)).

Hier dus: http://clio.rice.edu/cwsdpmi/

[ Voor 18% gewijzigd door Dawai op 22-06-2004 17:46 ]

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Pagina: 1