Please Help Me
Beter zoeken. Van mp3gain is er ook een command line dos versie. Wel wat lastiger mee te werken als met de gui versie, maar dat is immers jouw eigen keuze/feestje.
Ondanks de naam van het bestand is het geen DOS programma maar een console programma voor Windows.Henk007 schreef op 22 juni 2004 @ 14:58:
Beter zoeken. Van mp3gain is er ook een command line dos versie. Wel wat lastiger mee te werken als met de gui versie, maar dat is immers jouw eigen keuze/feestje.
code:
Daar gaat het feestje 1
| This program cannot be run in DOS mode. |
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Helaas voor de TS heeft Dawai gelijk.
Aangezien de genoemde software open source is, kan de ts wellicht zelf een DOS versie in elkaar knutselen, na de source bestudeerd te hebben.
Hier wilde ik het verder bij laten in dit 'Tweakers help mij ik wil moeilijk doen wat ook makkelijk kan' topic.
Aangezien de genoemde software open source is, kan de ts wellicht zelf een DOS versie in elkaar knutselen, na de source bestudeerd te hebben.
Hier wilde ik het verder bij laten in dit 'Tweakers help mij ik wil moeilijk doen wat ook makkelijk kan' topic.
Nee, het is geen DOS-tool.BtM909 schreef op 22 juni 2004 @ 16:45:
Dus dit is geen commandline tool?
Two different things.
[ Voor 4% gewijzigd door ralpje op 22-06-2004 16:55 ]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Snap ik, maar het is wel een command line tool
edit:
Het valt me trouwens op dat [google=DOS normalize mp3] best wel wat hits oplevert.
[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 22-06-2004 17:03 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Have fun met omzetten van 32 bit naar 16 bit code, en het wegslopen van alles wat met de Windows API te maken heeftHenk007 schreef op 22 juni 2004 @ 16:53:
Helaas voor de TS heeft Dawai gelijk.
Een 386 kan ook wel 32-bit code runnenVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 17:26:
[...]
Have fun met omzetten van 32 bit naar 16 bit code, en het wegslopen van alles wat met de Windows API te maken heeft
http://users.pandora.be/dawai/tweakers/mp3gain.zip
Geen dank
Oh ja, je hebt wel een DPMI provider nodig om het te draaien, even zoeken naar CWSDPMI.EXE als het niet werkt (zit o.a. bij Quake 1
Hier dus: http://clio.rice.edu/cwsdpmi/
[ Voor 18% gewijzigd door Dawai op 22-06-2004 17:46 ]
Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.
Pagina: 1