Toon posts:

[2000] Mouse pad*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Wanneer ik mijn pc net opstart bevind mijn IR muis zich in de ps2 poort van mijn laptop (compaq aramda 1750) Deze doet het dan, totdat ik mijn mousepad even gebruik. Deze is vervolgens compleet van slag en schiet alle kanten van mijn scherm door terwijl allemaal schermen openen enz. enz. Wanneer ik mijn muis in de usb aansluiting doe heb ik dit probleem niet. Maar ik heb maar 1 usb aansluiting en daar zit mijn webcam al in.
Nou had ik hiervoor windows 98 waarbij het probleem niet voorkwam. Wat kan ik hieraan doen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij de Jewel van mijn pa heeft een biosupdate geholpen in dit geval. De muis ging compleet flippen als we er eentje extern aan hadden hangen en het touchpad gebruikten.
Kijk eens of die ook te vinden is voor jouw compaq.

Verwijderd

Topicstarter
pfoe moek ff kijken hoe dat ook alweer werkte. Ik heb zelf het vermoeden dat ze dezelfde IRQ gebruiken. Beiden nr 12, maar wat ik daaraan kan doen. Bij de muizen geeft ie alleen degene weer die goed werkt (in hardware configuratie) degene die ronschiet e :*) klikt en doet die staat er niet tussen.