Toon posts:

virtualdub foutmelding xvid codec.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik probeer een divx-film (.avi) om te zetten in mpeg zodat ik er een scvd van kan branden, maar in virtualdub krijg ik een foutmelding:

Couldn`t locate decompressor format"XVID" (unknown)

Tot op een weekje geleden had ik nog geen enkel probleem met VD (virtyaldub). Ik heb sinds die week wel een paar andere codecs geinstalleerd om in windows mediaplayer ook mpeg`s te kunnen bekijken, kan het aan zo`n codec van WMplayer liggen, zo ja, hoe haal ik een codec effe snel van m`n pc af?

in Gspot kan de film wel herkend worden maar niet gerendered, ik kan m wel gewoon afspelen in VLC player....rarara hoe kan dat?

L }:O

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-02 21:14
Misschien gewoon eventjes opnieuw de laatste xvid van koepie downloaden en installeren?

57696520646974206c65657374206973206e657264

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Gebruik je VirtualdubMod of de gewone Virtualdub? Anders die mod even downen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de gewone virtualdub. 1.5.10

en ik heb de codec van koepie al gedownload. dus ik weet t ook niet meer.
Ik zal virt.dubmod downen en ff kijken of t dan gaat.

L }:O

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Je hoeft niet bij elke posts continu de groeten te doen, door een bericht te posten zien we wel of je er bent of aan het online/offline icontje

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 22 juni 2004 @ 14:38:
offtopic:
Je hoeft niet bij elke posts continu de groeten te doen, door een bericht te posten zien we wel of je er bent of aan het online/offline icontje
Hoeft niet...of...mag niet?
Ik vind die koeiekop gewoon aantrekkelijk....
OKee dan houd ik me wel in. Of bedoel je iets anders?

Groetjes

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:43:
[...]

Hoeft niet...of...mag niet?
Ik vind die koeiekop gewoon aantrekkelijk....
OKee dan houd ik me wel in. Of bedoel je iets anders?

Groetjes
offtopic:
Nee, de groeten of elke keer je naam onder elke post doen is totaal niet belangrijk, dus voor de volgende keren hoef je het niet te doen :)

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt weer met de MOD-versie, thanx man!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Met welke codec is de video gecomprimeerd? XviD of DivX? En heb je vidc.Cleaner, dat je bij XviD krijgt, al eens gedraaid? Wil ook wel eens helpen.
Net te laat...

offtopic:
Hoe mij jij SVCD's? Ik ken een aantal methoden, maar geen waar je VDub voor nodig hebt. Of frameserve je ermee?

[ Voor 6% gewijzigd door DeeD2k2 op 22-06-2004 15:06 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik frameserve ermee, voor ondertiteling. En maak er mijn wave mee. (trouwens wel slechte kwaliteit die wav`s van VD, kent iemand een betere methode?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
VDubMod kan streams demuxen zonder hercompressie. Zo kan je ze met, het veel betere, BeSweet (incl. GUI) naar WAv/MP2 omzetten...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1