Geluid komt uit 1 box ipv 2...

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11-2025
Ik heb mijn pc aan mijn radio aangesloten, zodat ik dus me mp3's over me radio speakers hoor.

Maar sinds gister heb ik dus problemen met mijn output...

Als ik bijvoorbeeld met het schuifje in de volumeregeling naar links en naar rechts ga dan hoor ik het alleen maar op die ene box..

het laatste dat ik geinstalleerd heb is een codec pack en Serious Samurai.

ik heb de codec pack al ge-uninstalled maar dat hielp ook niet. De speakers doen het wel gewoon als ik een cd afspeel op mijn radio.

Heeft iemand enig idee wat ik moet veranderen?

Specs:

Windows XP Pro SP1a
Onboard Soundcard AC-97

ik weet niet wat jullie verder willen weten?

PSN: Leech1984

Verwijderd

leech1984 schreef op 22 juni 2004 @ 13:31:
Ik heb mijn pc aan mijn radio aangesloten, zodat ik dus me mp3's over me radio speakers hoor.

Maar sinds gister heb ik dus problemen met mijn output...

Als ik bijvoorbeeld met het schuifje in de volumeregeling naar links en naar rechts ga dan hoor ik het alleen maar op die ene box..

het laatste dat ik geinstalleerd heb is een codec pack en Serious Samurai.

ik heb de codec pack al ge-uninstalled maar dat hielp ook niet. De speakers doen het wel gewoon als ik een cd afspeel op mijn radio.

Heeft iemand enig idee wat ik moet veranderen?

Specs:

Windows XP Pro SP1a
Onboard Soundcard AC-97

ik weet niet wat jullie verder willen weten?
Je hebt zo een goedkope stereo splitter gebruikt neem ik aan ? Eentje die je in de line-out steekt, en dit opsplitst naar 2 cinch aansluitingen ?

Die dingen hebben heel vaak de neiging om slecht contact te maken met storingen of het wegvallen van 1 kanaal tot gevolg...

• leech1984
dus het moet aan dat kabeltje liggen?

ik ga ff kijken

hummm ik denk dat het daar aan kan liggen... er komt nu ruis uit die ene box die het nie deed

[ Voor 47% gewijzigd door leech1984 op 22-06-2004 13:45 ]

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

ik wil graag weten hoe je een cd kan afspelen op een radio ;)

ok. je hebt dus je geluidskaart op je versterker aangesloten. Heb je wel stereo als je nu je pc speakertjes weer aansluit? In dat geval is er iets mis met het kabeltje tussen je computer en versterker (zoals hierboven wordt aangegeven).

Zoals green.velvet al zegt maken ze vaak niet goed contact, ik heb veel van die nieuwe kabeltjes liggen die er prima uitzien maar het in sommige geluidskaarten echt slecht doen, eventjes draaien en een klein beetje wrikken (niet te hard). Doe dit terwijl de muziek op de computer speelt en de balans knop helemaal naar de niet werkende speaker is gedraaid. Dan hoor je snel genoeg of dat het probleem was.

• leech1984
oke! ik heb de meeste domme persoon award gewonnen...

het stekkertje dat in me geluidskaart zit zat er niet helemaal in... het werkt nu!

in ieder geval bedankt allemaal!

Verwijderd

leech1984 schreef op 22 juni 2004 @ 13:47:
oke! ik heb de meeste domme persoon award gewonnen...

het stekkertje dat in me geluidskaart zit zat er niet helemaal in... het werkt nu!

in ieder geval bedankt allemaal!
Heb al dommere mensen geweten:

Iemand die een defecte bekerhouder had (De CD-rom)
Iemand wiens PC niet werkte, en het lag niet aan de stekker, want die stak NIET in
...
Pagina: 1