Naar aanleiding van dit topic wil ik een discussie op gang brengen. Het topic vertelt het verhaal van een jongen die een relatie krijgt met een meisje die al verkering heeft. Het wordt een heel getouwtrek en sommige mensen posten, ik quote:
Wat is goed? Wat is fout? Hoe moet je reageren? Moet je d'r laten lopen of voor d'r gaan? Hoe denk jij te handelen in zo'n situatie?
Ik ben van mening dat je gerust voor zo'n meisje kan gaan als je serieuze bedoelingen hebt. Wanneer je haar voor één keer wil gebruiken omdat de seks je wel leuk lijkt, dan ben je wat mij betreft fout bezig.
Hoeveel mensen kunnen oprecht zeggen dat ze zo'n meisje laten lopen?
Kwartjuh schreef op 13 juni 2004 @ 12:01:
Weinig medelijden... je had niet met haar moeten liggen vunzen. Volgens mij was dat fout numero 1. Maargoed, dat ben ik...
Ik zie de mens en heb de mens altijd gezien als een egoïstisch wezen. Ons hele bestaan is puur gebaseerd op egoïsme. Je wil een relatie omdat jij je daar prettig bij voelt en zo kan ik nog een tijd door gaan. Wanneer het meisje van je dromen een vriend blijkt te hebben, dan is het erg moeilijk om haar te laten gaan. Je bent gek op haar en je wilt voor d'r gaan. Dat ze een vriend heeft maakt je niets uit.Foxie_s schreef op 11 juni 2004 @ 09:20:
knip
En veel sympatie heb ik zowieso niet voor u. Die vrouw was in een relatie (een normale relatie, waar de vlinders-in-de-buik al waren gaan liggen.. Wat normaal wordt na een tijdje) en gij verleid die vrouw. Natuurlijk is het ook zwak van die vrouw om erop in tegaan maar toch.. Zo iets doet ge gewoon niet!
knip
Is dat hij u nog zag als een vriend. Sorry hoor maar eigenlijk hebt gij geen enkel recht op enige vorm van sympathie.
Wat is goed? Wat is fout? Hoe moet je reageren? Moet je d'r laten lopen of voor d'r gaan? Hoe denk jij te handelen in zo'n situatie?
Ik ben van mening dat je gerust voor zo'n meisje kan gaan als je serieuze bedoelingen hebt. Wanneer je haar voor één keer wil gebruiken omdat de seks je wel leuk lijkt, dan ben je wat mij betreft fout bezig.
Hoeveel mensen kunnen oprecht zeggen dat ze zo'n meisje laten lopen?