Hey allemaal,
Ik heb een beetje op het forum gezocht maar kon het niet goed vinden, als het om de Acer TravelMate 292LMi gaat.
Ik wil een laptop voor school kopen en mijn eissen zijn het volgende :
Niet teveel lawaai.
Niet te warm.
Moet een spelletje kunnen draaien.
En kan gebruikt worden als desktop vervanger ( als ik niet thuis ben en toch ff de dagelijkse dingen moet doen )
Ik heb een beetje rond gekeken en kwam op de volgende 2 uit:
De Acer TravelMate 292LMi ( klik voor de specs )
en De Jewel Brilliant 2785+( klik voor de specs )
Note: De Jewel en de Acer zijn allebei straks met 512 MB ddr en een 60 gig HD voorzien.
Mijn vraag was.
Weet iemand hoeveel lawaai 1 van deze 2 maakt en of ze erg warm worden ( zodat je niet met je polsen erop kan liggen ofzo ).
Verder zou ik graag weten welke videokaart het zuinigste met energie omgaat.
De "ATI Mobility Radeon 9700 with external 64MB Video RAM" of de "ATi M10 Mobility 9600 64MB DDR Dedicated"
En kwa harde schijf, kan je dan het beste 5400 rpm of 7200 rpm voor een laptop nemen. ( Ik las op het forum dat 7200 rpm af te raden was vanwege de koeling ? )
Als iemand me hiermee kan helpen, alvast bedankt.
Ik heb een beetje op het forum gezocht maar kon het niet goed vinden, als het om de Acer TravelMate 292LMi gaat.
Ik wil een laptop voor school kopen en mijn eissen zijn het volgende :
Niet teveel lawaai.
Niet te warm.
Moet een spelletje kunnen draaien.
En kan gebruikt worden als desktop vervanger ( als ik niet thuis ben en toch ff de dagelijkse dingen moet doen )
Ik heb een beetje rond gekeken en kwam op de volgende 2 uit:
De Acer TravelMate 292LMi ( klik voor de specs )
en De Jewel Brilliant 2785+( klik voor de specs )
Note: De Jewel en de Acer zijn allebei straks met 512 MB ddr en een 60 gig HD voorzien.
Mijn vraag was.
Weet iemand hoeveel lawaai 1 van deze 2 maakt en of ze erg warm worden ( zodat je niet met je polsen erop kan liggen ofzo ).
Verder zou ik graag weten welke videokaart het zuinigste met energie omgaat.
De "ATI Mobility Radeon 9700 with external 64MB Video RAM" of de "ATi M10 Mobility 9600 64MB DDR Dedicated"
En kwa harde schijf, kan je dan het beste 5400 rpm of 7200 rpm voor een laptop nemen. ( Ik las op het forum dat 7200 rpm af te raden was vanwege de koeling ? )
Als iemand me hiermee kan helpen, alvast bedankt.