Toon posts:

[Win98] euroteken in word en explorer ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Van de een op de andere dag heb ik de euroteken niet op mijn scherm. Of ik nu Word of Explorer gebruik, beiden geven het euroteken niet weer.

Ik heb tevergeefs mijn windows 98 (2de versie) geupdate en ook Word heb ik de beschikbare fonts opnieuw van het internet gehaald. Ik heb het fokforum geraadpleegd, maar het mocht allemaal niet baten.

Bij mijn landinstelling staat de euroteken wel en mijn toetsenbord staat op NL verenigde staten internationaal.
Alt 0128 werkt ook niet.

In de beschikbare symbols (in Word) ontbreekt het eurotekentje. De euro teken zit jammer genoeg ook niet in de charactermap.

De volgende site:

http://www.jhk1.nl/page/download.htm

Het lukt mij niet om de nieuwe versie van Arial te installeren.
Ik krijg de volgende foutmelding:

A required rescource cannot be located.

En soms krijg ik de foutmelding:

A required rescource seems to be corrupted.

Wie kan mij zeggen waar dit aan ligt en hoe ik het kan verhelpen?

Alvast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zet voor de duidelijkheid even je OS in de topictitel :)

Check de Algemene windows faq *oud* even.

Trouwens welkom op GoT! :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 22 juni 2004 @ 14:22:

Trouwens welkom op GoT! :)
Leuk om te lezen!

Ik heb de aanwijzingen zo goed mogelijk opgevolgd. alleen begrijp ik de laatste twee stappen niet:

In IE zou ik bij Eigenschappen moeten kijken en vervolgens bij "encodings" en daarna "auto-select". Wat de laatste twee betreft zou ik willen weten wat ik dan moet doen. Ik heb overigens de nederlandse versie.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Vertyaal het allemaal even letterlijk vanuit het Engels ;)

Onder het menu beeld heb je Codering, waar je Automatisch selecteren kan aanvinken. Dit was trouwens geen stap waar je per se op moest wachten voor opnieuw opstarten, ik hoop dat je niet de hele nacht in spanning hebt zitten wachten :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)