Ik heb een tijdje geleden een Arctic Cooling VGA Silencer gekocht en die toen gemonteerd op mijn Radeon 9700. die was toen meteen dood. Ik heb toen heel veel moeite gehad om hem in mijn Chieftec BX kast te schroeven want het leek wel alsof hij niet paste.
Nu heb ik hem gemonteerd op mijn Radeon 9800 Pro en nu kwam ik tot de conclusie dat de bracket voor de VGA/SVIDEO/DVI en high/low schakelaar gewoon niet passen in zo'n Chieftec omdat hier kleine 'afstandhouders' zitten. Hierdoor kun je die hele bracket niet in de kast schroeven zonder te Dremelen.
........of iemand anders dit op een andere manier opgelost ?
Ik heb de bracket nu gewoon los in de kast liggen, maar ik schroef hem liever erin.
Even wat plaatjes ter verduidelijking.
bracket :

en de 'afstandhoudertjes':
Nu heb ik hem gemonteerd op mijn Radeon 9800 Pro en nu kwam ik tot de conclusie dat de bracket voor de VGA/SVIDEO/DVI en high/low schakelaar gewoon niet passen in zo'n Chieftec omdat hier kleine 'afstandhouders' zitten. Hierdoor kun je die hele bracket niet in de kast schroeven zonder te Dremelen.
........of iemand anders dit op een andere manier opgelost ?
Ik heb de bracket nu gewoon los in de kast liggen, maar ik schroef hem liever erin.
Even wat plaatjes ter verduidelijking.
bracket :

en de 'afstandhoudertjes':
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64