Vandaag de opdracht gekregen om een folder aan te passen. Deze kan ik niet online zetten, maar is ook niet nodig denk ik.
Het volgende is het geval. De PFD heeft geen beveiliging meegekregen zodat ik dus de tekst kan aanpassen. Er wordt gebruikt gemaakt van een font genaamd: frutiger 45 light. Goed, dit vond heb ik net even gedownload (gekocht) op fonts.com en geinstalleerd (truetype).
Helaas wil het editten niet werken. Het font zou niet beschikbaar zijn. De error die ik krijg:
Ik heb al geprobeerd het lettertype aan te passen van de tekst, want ik was het gedoe met het font zat. Ook dat lukt niet, want krijg dan de volgende error:
Helaas ook geen succes
De search gaf wel wat problemen met fonts, maar kwam niet overeen met mijn probleem.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn truetype font werkend krijg onder adobe zodat ik de PDF kan aanpassen
?
Het volgende is het geval. De PFD heeft geen beveiliging meegekregen zodat ik dus de tekst kan aanpassen. Er wordt gebruikt gemaakt van een font genaamd: frutiger 45 light. Goed, dit vond heb ik net even gedownload (gekocht) op fonts.com en geinstalleerd (truetype).
Helaas wil het editten niet werken. Het font zou niet beschikbaar zijn. De error die ik krijg:
Nadere inspectie van de tekst die al in de folder staat blijkt het volgende als font vermeld te staan: gen. frutiger 45 light. Dat "gen." lijkt mij te staan voor general. Toch zorgt het er volgens mij voor dat mijn frutiger 45 light (zonder die "gen") niet overeenkomt.All of part of the selection has no available system font. You cannot add or delete text using the currently selected font
Ik heb al geprobeerd het lettertype aan te passen van de tekst, want ik was het gedoe met het font zat. Ook dat lukt niet, want krijg dan de volgende error:
Ook dat werkt dus niet helaas. Ook heb ik het font in de volgende dir geplaatst als mogelijke oplossing: C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Resource\FontThe change to a different font was not done because the chosen font and the font encodings in the document differ and could not be resolved
Helaas ook geen succes
De search gaf wel wat problemen met fonts, maar kwam niet overeen met mijn probleem.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn truetype font werkend krijg onder adobe zodat ik de PDF kan aanpassen