Toon posts:

Fallout Brotherhood of Steel demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat op Gamespot www.gamespot.com :
http://www.gamespot.com/promos/demoad/index.html?ftp://ftp.zdnet.com/gs/strategy/fallouttactics/fallouttacticsdemo.exe

Of op 3dfiles www.3dfiles.com :

Oh als er een niet werkt sorry maar pak dan ff de link naar de hoofdpagina:)

En ik ben hem nu aan het downen duurt nog wel ff is 120mb en hij gaat maar 49kb/sec

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 12:22

Neelon

FOR PONY!!!

Lucky bastard. Ik weet van de demo, maar het is niet te doen om dat met een ISDN te downen. Grrrrrrrrrrrr...

Gelukkig ken ik iemand die wel kabel heeft, en die heb ik gevraagd om hem even te downen. Moet ik wel binnenkort door die klere-kou naar Eindhoven fietsen om hem op te halen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Must... have... demo.....
Afbeeldingslocatie: http://home-4.worldonline.nl/~t949219/argl.jpg
En ik zal hem hebben, al is het laatste wat ik doe!! :P

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

En ik heb hem nu ook. Hoesee... Een vriend uit Eindhoven heeft wel kabel (grrr...), en die demo ziet me er een partij lekker uit zeg. Dit gaat weer voer worden voor de site (zie home). Zien jullie nog leuke dingen, dan hoor ik het uiteraard graag.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem net gespeeld ziet er inderdaad vet gaaf uit en ik hoop dat ze fallout 3 zo of nog beter maken qua grafishe kwaliteit. Maar moet nog ff wennen aan het nieuwe soort spel en zo lijkt me wel leuk maar vind dat de adventure games veel leuker zijn (dat zeg ik nu kan uiteindelijk wel veranderen:))

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Hoe vinden de overige tweakers de demo? Als het hele spel zo gaat worden, dan ben ik zwaar verkocht. En ik had gehoord dat er bij het volledige spel ook een missie-editor bij zat. En daarna is het nog (even ??) wachten op Fallout 3.

Pagina: 1