Ik heb problemen met het versturen van mail naar andere @Home gebruikers.
Ik heb MDeamon zo ingesteld dat deze mail ophaald bij @Home (mail.home.nl) en opslaat voor later gebruik. Zo kan ik deze met de webmail lezen enz. Mail versturen gaan ook via @Home (mail.home.nl). Dit gaat goed totdat ik een mail naar een andere @Home gebruik wil sturen die niet in MDeamon bekend is. MDeamon geeft direct aan dat de gebruiker niet bekend is en zoekt niet verder.
Ik heb hier niet veel verstand van, maar krijg het idee dat de mail niet eens op de lijn wordt gezet en direct door MDeamon getackeld wordt.
Graag zou ik willen weten welke instelling ik moet veranderen om wel mail te kunnen sturen naar andere @Home gebruiker.
Een link naar een (Nederlandse / Engelse) tutorial zou ook zeer hulpzaam zijn.
P.S. Ik heb geen eigen domein. Ik gebruik voor de MDeamon instellingen home.nl mogelijk is dit de oorzaak, al zie ik geen oplossing.
Ik heb hier niet veel verstand van, maar krijg het idee dat de mail niet eens op de lijn wordt gezet en direct door MDeamon getackeld wordt.
Graag zou ik willen weten welke instelling ik moet veranderen om wel mail te kunnen sturen naar andere @Home gebruiker.
Een link naar een (Nederlandse / Engelse) tutorial zou ook zeer hulpzaam zijn.
P.S. Ik heb geen eigen domein. Ik gebruik voor de MDeamon instellingen home.nl mogelijk is dit de oorzaak, al zie ik geen oplossing.
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing