Toon posts:

Boot Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een Nieuwe Asus A7V600 (VIA KT600) mobo

nu heb ik het probleem dat bij het opstarten hij elke keer blijft hangen.

hij blijft hangen nog voor dat tie de bios laad

wat kan er mis zijn?

mijn overige specs zijn: AMD 2200 Radeon 9800pro 768mb ram 300watt voeding 1x 80GB 5400rpm 1x 120GB 7200rpm

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52
Alles even nalopen en kijken of alles op de juiste manier op de juiste plek zit. Anders even proberen met zo min mogelijk op te starten.
Dus 1 HD, 1 reep geheugen enz.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gaat je monitor wel aan? Krijg je tekst in beeld?

Probeer es je harddisks etc. los te koppelen. Videokaart goed aandrukken etc.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten :+ We kunnen namelijk op geen enkele manier uit de topicstart afleiden of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Zoals in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uigelegd, wordt dat hier op GoT wel van jou verwacht :)

Wat je nu dus had moeten doen: onder andere de PMG FAQ en het PMG Beleid doornemen. Daarin staat de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gelinkt, dat jou in principe al een héél eind verder had kunnen helpen. En in de startpost van het Beleid staat duidelijk uiteengezet hoe je het beste een "Help, mijn PC doet het niet!" topic moet voorbereiden B)

Een tipje: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in [New Topic] van elk subforum door eer je een topic opent. Daarin staat namelijk een beknopte samenvatting van hetgeen je dan minimaal moet kennen cq uitvoeren :Y)

Dit topic is gesloten.