Word en Excel. Excel in word op 1 pagina

Pagina: 1
Acties:

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
Hoi,

In Excel heb je bij afdrukken de mogelijkheid om het hele bestand op 1 pagina af te drukken.

Ik wil dit bestand als bijlage gebruiken in een verslag. Omdat ik dit verslag digitaal wil inleveren, wil ik het excel bestand graag imporeten. Op zich geen probleem, behalve dan dat ie nu 4 pagina's nodig heeft (1 hele en 3 halve eigenlijk maar dat ligt aan mijn layout.) Zoals ik hierboven al zei, kan je in excel aangeven dat ie op 1 pagina moet. Hoe krijg ik hem in word op 1 pagina?

Printscreen is eigenlijk geen optie. En een lege pagina afdrukken dus ook niet want wil en moet het digitaal inleveren.

Verwijderd

mak van je word doc een excel geval ;)
en lever het in als excel
datgeen optie ?

• dexter07051982
Voor zover ik weet gaat dat ook niet werken.
Als ik die optie van op 1 pagina afdrukken instel. Dan is dat volgens mij voor alles of niets. Tevens lijkt het mij niet echt handig om Excel als tekstverwerker te gaan gebruiken.

Heb ook nog een andere optie (gevonden door maar wat te proberen). Als ik kies voor invoegen als object, kan ik hem resizen. Het enige probleem is daar dat ie maar 1 pagina pakt van het excel bestand en dus nog steeds niet alles er op staat. Ook het wordt er ook niet mooier en leesbaarder op als je het rezised

[ Voor 55% gewijzigd door dexter07051982 op 22-06-2004 13:40 ]

• dexter07051982
heb het al gedaan via plakken speciaal als figuur ('enchanged' metafile). Blijf ie goed als ik hem resize. Het enige nadeel hierbij is dat ik het in twee plaatsje moet doem omdat ie anders nog steeds niet alles in 1 keer wil plakken.

[Offtopic]
Misschien een tip voor microsoft om het afdrukken passend maken aan pagina ook
te implementeren om te copieeren van excel naar word ;). Als ze dan toch naar studenten willen luisteren wat betreft office (zie www.tweakers.net)
[//Offtopic]

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:25
Als je een excelblokje in Word plakt:
Klik rechts op excelblok, format object, size: zoompercentage ingeven. Kan dat helpen?