Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Quote van bericht in een quote anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar ik vind het quoten heel vaak irritant.
Tenminste als je een bericht quote van een bericht die al gequote is.
Bericht 1
[...]
Zoiets dus.

Ik (en waarschijnlijk meer mensen hier) zou het makkelijker vinden als dat bericht dat als puntjes verschijnt gewoon las normaal bericht getoont wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door Zerora op 21-06-2004 22:30 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:16
Zerora schreef op 21 juni 2004 @ 22:28:
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar ik vind het quoten heel vaak irritant.
Tenminste als je een bericht quote van een bericht die al gequote is.

[...]

Zoiets dus.

Ik (en waarschijnlijk meer mensen hier) zou het makkelijker vinden als dat bericht dat als puntjes verschijnt gewoon las normaal bericht getoont wordt.
maar dan krijg je van eindeloos lange quotes in een post :| max 3 quotes zou dan een betere optie zijn want op phpbb forums ed. irriteer ik me daar vaak genoeg aan.

imo mag t gewoon zo blijven als het nu is :)

Last.fm
Films!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat soort zaken hebben, voor zo ver ik weet, niet enorm veel te maken met de nieuwe layout, maar meer met React zelf. Je kan dat soort dingen opbrengen in React Bugs en Featurerequests, maar ik denk dat er wel vrij bewust is gekozen om 'nested quotes' uit te zetten (o.a. om de boel wat overzichtelijker te maken).

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Afgesplitst van [rml][ GoT] Nieuwe layout[/rml], dit heeft geen bal met de nieuwe GoT layout te maken namelijk.

LinkedIn
Instagram

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Remy schreef op 22 juni 2004 @ 10:50:
Afgesplitst van [rml][ GoT] Nieuwe layout[/rml], dit heeft geen bal met de nieuwe GoT layout te maken namelijk.
Oh, ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen. Dus ik dacht jullie zijn bezig met een nieuwe layout, laat ik dit maar dat topic onder de aandacht brengen.

[quote]denk dat er wel vrij bewust is gekozen om 'nested quotes' uit te zetten (o.a. om de boel wat overzichtelijker te maken).[quote]
Kan daar geen optie van gemaakt worden in de user preferences of zo.

[ Voor 21% gewijzigd door Zerora op 22-06-2004 11:01 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11
Je kan toch op de datum klikken en dan zie je de quote tussen de [...]

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

SyphOn schreef op 22 juni 2004 @ 11:00:
Je kan toch op de datum klikken en dan zie je de quote tussen de [...]
Dat de eigenlijke rden waarom ik het irritant vind. iedere keer een nieuwe window.

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:11
Zerora schreef op 22 juni 2004 @ 11:02:
[...]

Dat de eigenlijke rden waarom ik het irritant vind. iedere keer een nieuwe window.
Das waar misschien dat het makkelijk is als er gewoon automatisch naar het betreffende bericht gescrolled wordt.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Hier kan toch gewoon een user preferences instelling van gemaakt worden of zie ik dat verkeerd.

Zelf vind ik dit een mooi systeem:
Afbeeldingslocatie: http://www33.brinkster.com/rakkerzero/quote.bmp

[ Voor 35% gewijzigd door Zerora op 22-06-2004 11:46 ]

Verwijderd

Het is toch niet zoveel moeite even wat meer te typen in je bericht..

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 12:13:
Het is toch niet zoveel moeite even wat meer te typen in je bericht..
Hoe bedoel je?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zerora schreef op 22 juni 2004 @ 11:21:
Hier kan toch gewoon een user preferences instelling van gemaakt worden of zie ik dat verkeerd.

Zelf vind ik dit een mooi systeem:
[afbeelding]
verschrikkelijk lelijk systeem imo :)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

We Are Borg schreef op 22 juni 2004 @ 12:38:
[...]

verschrikkelijk lelijk systeem imo :)
Waarom?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Onoverzichtelijk. Ik heb het ook gezien met ongeveer 6 quotes in 1 grote quote en dan wordt het echt 1 groot zooitje. Maar goed, de Parse devvers zijn degene waarvan de mening telt :).

* We Are Borg wacht wel op de enge parse mannetjes ;)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

We Are Borg schreef op 22 juni 2004 @ 12:45:
[...]

Onoverzichtelijk. Ik heb het ook gezien met ongeveer 6 quotes in 1 grote quote en dan wordt het echt 1 groot zooitje. Maar goed, de Parse devvers zijn degene waarvan de mening telt :).

* We Are Borg wacht wel op de enge parse mannetjes ;)
Ik vind het handig. Hoe verder de quote, hoe kleiner de lettergrootte.

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik snap helemaal geen moer van deze zin.

Anyways, de werking zal gelijk blijven wmb, ik zie geen reden het aan te passen. Dat de link in een nieuwe venster opent is een template-zaak en daar bemoeien we ons niet mee.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

@ chem
Ik bedoelde eigenlijk:
Het bericht dat normaal op de [...] komt te staan. Dat daar de inhoud van het gequote bericht gewoon komt te staan.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000

Arno

PF5A

Chem snapt je maar ziet alleen geen reden (gelukkig IMO) om het aan te passen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Tweakers doen veel om het hun gemakkelijker te maken. Ik zat dus te denken "dit kan ook makkelijker".

• Arno
  • Registratie: Juli 2000

Arno

PF5A

Dat is het alleen niet ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35461/full.jpg

Zo werkt het op phpBB, niet echt duidelijk IMO.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Arno schreef op 23 juni 2004 @ 15:15:
Dat is het alleen niet ;)

[afbeelding]

Zo werkt het op phpBB, niet echt duidelijk IMO.
Het zou wel handiger kunnen zijn, als het aantal quotes-in-quotes maar beperkt is (maximaal drie ofzo). Ik zie er op zich wel voordelen in, maar tegelijk snap ik ook wel waarom chem dit niet wil :) .

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 22:19

ThaHandy

Discovery Channel

Harm schreef op 23 juni 2004 @ 15:17:
[...]

Het zou wel handiger kunnen zijn, als het aantal quotes-in-quotes maar beperkt is (maximaal drie ofzo). Ik zie er op zich wel voordelen in, maar tegelijk snap ik ook wel waarom chem dit niet wil :) .
dat default enkel quote aan staat en men aan kan vinken (ofzow :?) dat men de 2e of 3e (of meer)quote er ook bij wilt

en ja ik stem hiervoor in :)
in sommige post mis je dat toch wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door ThaHandy op 23-06-2004 15:29 ]

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Maar dan moet er ook meer worden gedaan aan een "Quotiquette"

Ik vind het nu soms al flink hinderlijk als mensen een volledige post van 60 regels quoten om daarna 1 regel als reactie te tikken. Er wordt met de nieuwe feature dus nog meer van de users verwacht om het zelf nog overzichtelijk te houden.
De "harde kern" van posters zal er niet zo'n probleem mee hebben, maar de users die wat minder hun best doen om een post mooi te houden kunnen hiermee dus makkelijker de boel lelijk maken.

Suggestie:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif Quotiquette! Lees dit voordat je quote!

:)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Twee Dee schreef op 23 juni 2004 @ 15:36:
Ik vind het nu soms al flink hinderlijk als mensen een volledige post van 60 regels quoten om daarna 1 regel als reactie te tikken.
Dat ziet ook stom uit.
Je zou dan bijvoorbeeld een quote uit maximaal aantal tekens kunnen laten bestaan. Bijvoorbeeld maximaal 200 leestekens.
Vervolgens wordt de quote beeindigd met puntjes.
Zoiets:
BlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBla
BlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBla
....
ik noem maar wat.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 20:59

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Zerora schreef op 23 juni 2004 @ 15:50:
[...]

Dat ziet ook stom uit.
Je zou dan bijvoorbeeld een quote uit maximaal aantal tekens kunnen laten bestaan. Bijvoorbeeld maximaal 200 leestekens.
Vervolgens wordt de quote beeindigd met puntjes.
Zoiets:

[...]

ik noem maar wat.
Dat afkorten zou dan moeten gebeuren bij het posten van het bericht zelf, en niet al bij het quoten. Dan zou je namelijk net dat ene deel waar je om quote kunnen missen.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

the_shadow schreef op 23 juni 2004 @ 16:19:
[...]

Dat afkorten zou dan moeten gebeuren bij het posten van het bericht zelf, en niet al bij het quoten. Dan zou je namelijk net dat ene deel waar je om quote kunnen missen.
Dat is eigenlijk ook weer zo.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:11

Stoffel

Engineering the impossible

Zerora schreef op 23 juni 2004 @ 16:27:
[...]

Dat is eigenlijk ook weer zo.
En dan kun je het netzogoed zelf c/p'en en in de quote zetten :)

Als ik op één zin uit een lang stuk wil reageren kopieer ik altijd gewoon alleen de betreffende zin in de quote.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

* decramy vind dat GoT/react _NIET_ vergeleken kan worden met phpbb (NOFI)

Op sich kun je quotes best mooi in elkaar over laten lopen. Genoeg tabs erin en 3 niveau`s is te doen ('post', 'quote' en 'quote in quote')
quotes in de 'quoute in qoute' in post ( B) ) moeten dan wel vervangen worden door puntjes

^^ als je begrijpt wat ik bedoel ;) ^^

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als je last hebt van die nieuwe windows zou je ook gewoon een fatsoenlijke browser kunnen pakken die tabblad browsing ondersteunt ;)
decramy schreef op 24 juni 2004 @ 18:26:
* decramy vind dat GoT/react _NIET_ vergeleken kan worden met phpbb (NOFI)
En waarom dan wel niet

edit: hmz best wel oud topic eigenlijk..hoe kwam ik hier :?

[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 24-06-2004 23:45 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geneste quotes lezen juist heel irritant (imo). Je moet veel meer scrollen en toch steeds stukjes lezen om te checken of je dat al gelezen had.

Als je een topic in chronologische volgorde leest heb je het helemaal niet nodig, omdat je dan weet waarop het volgt (tenzij in een grooot topic, maar die lezen per definitie niet lekker). Bovendien staat in een quote een link, zodat je een nieuwe tab kan openen.

Dan rest de pref-optie, maar crew is nooit zo happig gebleken op weer een extra pref. Bovendien moet er dan iets leuks geparsed worden als je geen geneste quotes wil en moet de hele lap van alle quotes per post in de db staan. (dat kan niet efficiënter, want een quote block is statisch)

{signature}

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik denk dat ik goede oplossing weet.
Je hebt van scripten die bij mouseover /of een muisklik op een hyperlink een blok tekstweergeven.
Als je daar nou eens het quote bericht inzet. Volledig!
Dat is niet irritant, kost geen extra ruimte en je hebt geen extra tabblad of window.

Btw, een quote in een offtopic werkt niet. misschien kan hier iets aan gedaan worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 25-06-2004 12:04 ]

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

gadver!
dat is pas vies, die blokken die aan je muis hangen! NEE

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

anyways, het komt niet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver