[Feat] Eigen reacties meer zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Ik heb het idee dat je je eigen reacties wat meer zichtbaar ziet. De uitwerking is meuk (Op het irc kanaal werd er gezegd dat het lelijk is), maar het idee is hierdoor wel duidelijk. Op IRC werd ook gezegd dat het op zich misschien wel een nuttige toevoeging is...

Afbeeldingslocatie: http://www.webunity.nl/_private/reacties.gif

Mjah.. een CTRL+F doet hetzelfde maar dit is wat sneller als er veel replys op een nieuwsitem zijn en je een paar keer gerargeerd hebt. Ideeen?

[ Voor 27% gewijzigd door gvdh81 op 22-06-2004 10:45 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Laat het dan wel een optie zijn, want ik vind het ronduit lelijk. Misschien zou de titel "Gepost door .... Score: x (xxxx)" groen kunnen zijn bij een bericht van jezelf :) , zou ik een stuk minder lelijk vinden :)

[ Voor 15% gewijzigd door JHS op 22-06-2004 11:22 ]

DM!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is al een ander icoontje (met een pennetje ernaast) als het een post van jezelf is. Ik vind dat persoonlijk duidelijk genoeg, terwijl het ook niet storend is als je er niet op gaat zitten letten.

Verder kun je natuurlijk altijd op je eigen username zoeken:

http://www.tweakers.net/s...B=Userreacties&Query=xces

:)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Wouter Tinus schreef op 22 juni 2004 @ 13:50:
Het is al een ander icoontje (met een pennetje ernaast) als het een post van jezelf is. Ik vind dat persoonlijk duidelijk genoeg, terwijl het ook niet storend is als je er niet op gaat zitten letten.
Het is zo'n miniscuul icoontje dat ik niet kan zeggen dat het echt duidelijk is. De regel met 'gepost door' zou dik gedrukt kunnen worden of desnoods andere kleur, dan is het al een stuk duidelijker :)

The devil is in the details.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het valt imo genoeg op om eruit te pikken, zelfs als je met regelijk hoog tempo door de draad heen scrolt. Je moet er wel bewust op letten, maar het is niet zo opdringerig als zo'n vieze kleur aan de rand of zelfs dikke tekst.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:18

Super_ik

haklust!

in mozilla tik ik altijd gewoon mn naam in :) werkt ook goed :p

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Waarom zou je je eigen reacties meer zichtbaar willen maken? Je weet toch wat je zelf getikt hebt en als je wil kijken of er iemand op gereageert heeft is een simpele control-f voldoende.

Kortom, overbodig en lelijk, niet doen dus.

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Ik weet dat er "loads" of other options zijn, maar als je een paar keer gereageerd hebt in een topic dan is het nogal moeilijk vinden. Is die optie om je "eigen" reacties te zien ook vanuit het menu benaderbaar? En zoals ik al zei, die balk IS lelijk, dat weet ik, het ging om het idee...

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 16:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

sdomburg schreef op 22 juni 2004 @ 14:10:
Waarom zou je je eigen reacties meer zichtbaar willen maken? Je weet toch wat je zelf getikt hebt en als je wil kijken of er iemand op gereageert heeft is een simpele control-f voldoende.

Kortom, overbodig en lelijk, niet doen dus.
Mijn nick bijvoorbeeld komt nog al eens voor in het dagelijk nederlands, zo'n picje kan ik niet op zoeken.
Daarbij scroll ik vaak sneller door een topic dan naar het toetsen bord grijpen, Ctrl-F in toetsen en dan nog mijn nick in tikken. Daarbij als ik vaker in 1 pagina gereageerd heb moet je toch nog weer Enteren en dan ga je al vaak weer te snel.

Samenvatting: Ik kan me redelijk vinden in het idee van TS.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1