Toon posts:

Apple in een domein hangen.

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

wij hebben een tweede hands apple gekocht met Mac OS X.
Heb helemaal geen ervaring met apple, weet iemand toevallig hoe je deze pc in een nt domein kunt handen, wij hebben windows 2003 server.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 21:22
In de Utilities map (in de Applications map) zit een "Directories Access" tooltje. Daar kan je "Active Directory" authentication aanzetten en configgen. Welk versie OSX heb je? (met Panther is het het makkelijkst)

[ Voor 16% gewijzigd door paella op 22-06-2004 11:16 ]

No production networks were harmed during this posting

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Ik heb al eens met het programma Dave gewerkt. Is niet gratis, maar werkt wel erg goed.

Als ik maar een beetje kan computeren

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:07

Maximus

There is no substitute

Ga naar System Preferences, ga naar Sharing en dan het finkje zetten bij Windows sharing. klaar :)

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Topicstarter
in iedergeval bedankt, maar ik hoef dus niks op de nt server in te stellen ofzo, hoe kan ik zien welke os ik heb er staat bij het opstarten alleen mac os x meer niet.

PC heb van iemand een programmatje gekregen met serial van admitmac versie 1.1, kennen jullie dat en kan ik hiermee ook aanloggen op een active directory domein

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 12:26 ]

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48
Als je systeem geboot is en je bent ingelogd: klik op het appeltje links boven en kies "About this Mac" ("Over deze Mac")... daar vind je als het goed is de versie van je OS en tig interessante weetjes over je systeem.

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

Topicstarter
oke zal straks effe kijken, zit er nu niet in de buurt.

zo leer je nog eens iets, snap niet echt veel van de opbouw van het systeem, lijkt veel op linux

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 15:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

offtopic: oei oei oei... laat de echte apple diehards het maar niet lezen :)

ontopic: het moet geen problemen opleveren. Laat ons maar horen als het gelukt is.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, we verwachten hier wel wat zelfinitatief. De zaken die je hier nu noemt zijn toch echt wel terug te vinden op Internet.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.