Ik heb momenteel Burst (RC5) als bittorent client, en ik heb maximaal downloads van 10 kb/s Bij ABC had ik dit probleem ook al, ... kan iemand mij vertellen hoe dat dit komt? Het is tamelijk frustrerend!
Kan meerdere redenen zijn:
- Share je zelf genoeg?
- Maak je gebruik van de standaard poorten? (Providers schijnen die nog weleens te knijpen)
- Share je zelf genoeg?
- Maak je gebruik van de standaard poorten? (Providers schijnen die nog weleens te knijpen)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Misschien is het gewoon niet sneller? Of je hebt misschien je upload heel laag staan.
upload=download bij torrent hey
upload=download bij torrent hey
Als je op 10kb/s de upload limiet zet kun je gewoon onbeperkt downloaden! Een aantal poorten openzetten kan ook weleens helpen..
Default blanke hetero
Hmm.. upload = download klopt niet helemaal
Ik heb 9 kb up / 100 kb down
• Zit je achter een router.. Moet je poort 6881/6889 TCP/UDP openzetten
• Hoeveel torrents tegelijk doe je?
• Wat is je verbinding
Hoe sneller je verbinding, hoe sneller de download
• zit je achter een firewall?
• Heb je toevallig netlimiter aanstaan , en die kan je download vastzetten
• Kan je even aangeven, welke lampje er bij jou brand in je popupschermpje van BT
• Zit je achter een router.. Moet je poort 6881/6889 TCP/UDP openzetten
• Hoeveel torrents tegelijk doe je?
• Wat is je verbinding
• zit je achter een firewall?
• Heb je toevallig netlimiter aanstaan , en die kan je download vastzetten
• Kan je even aangeven, welke lampje er bij jou brand in je popupschermpje van BT
[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 22-06-2004 10:03 ]
Wauw, een sig!
Burst en ABC werken bij mij ook stukken minder. Ik zweer al geruime tijd bij Azureus. Daarmee trek ik mijn hele download dicht. Maar ik ben dan ook niet zuinig met uploaden (40KB max). Als ik de upload op 10 zet haal ik dezelfde waardes, maar goed als niemand deelt, dan sterft het netwerk
Ik zit idd achter een router dan zal dat waarschijnlijk het probleem zijn!
Mijn verbinding is broadband van essent, that should do it!!!
Maar hoe kan ik die poort openzetten..?
Thx voor de replies!
Mijn verbinding is broadband van essent, that should do it!!!
Maar hoe kan ik die poort openzetten..?
Thx voor de replies!
• Welke router heb je?
• Kijk eens als NATP ertussen staat
• Dan moet je je poorten openzetten dus 6881 / 6889 : TCP en UDP
kijk anders hier :
Het Grote Poortmappingsverhaal
kijk anders hier :
Wauw, een sig!
Deonet,... weet niet welk type! Ik heb een hogere upload dan download, dus dat kan het probleem ook niet zijn!
Thanx!
Thanx!
Ik had zelf dit probleem ook.
Op een gegeven moment heb ik via google gezocht naar welke poorten allemaal open gezet kunnen worden voor Bittorrent.
Ik kwam een site tegen waarop verschillende poorten ook voor andere applicaties stonden.
Ik geloof dat er ook een aantal poorten voor bittorrent stonden in de 10000/11000 range. Ik heb ze thuis op mijn router staan.
Hierna gingen de downloads wel lekker snel, maar over de 40/50 kom ik echt niet heen.
Ik gebruik overigens de standaard client.
Op een gegeven moment heb ik via google gezocht naar welke poorten allemaal open gezet kunnen worden voor Bittorrent.
Ik kwam een site tegen waarop verschillende poorten ook voor andere applicaties stonden.
Ik geloof dat er ook een aantal poorten voor bittorrent stonden in de 10000/11000 range. Ik heb ze thuis op mijn router staan.
Hierna gingen de downloads wel lekker snel, maar over de 40/50 kom ik echt niet heen.
Ik gebruik overigens de standaard client.
Beter werkt nog om poorten 6881 tm 6999 open te zetten; bij clients als Bittornado kun je de te gebruiken poorten instellen, en daarme kun je meerdere clients tegelijkertijd aan. Bijkomend voordeel: je hebt ook geen last meer met MSN, want dat gaat over de zelfde poorten (voor cam en voice dan)outerspace schreef op 22 juni 2004 @ 10:24:
• Welke router heb je?
kijk anders hier :
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
natuurlijk ga je toch niet meer dan 100 poorten openzettenThe_Eagle schreef op 22 juni 2004 @ 10:31:
[...]
Beter werkt nog om poorten 6881 tm 6999 open te zetten; bij clients als Bittornado kun je de te gebruiken poorten instellen, en daarme kun je meerdere clients tegelijkertijd aan. Bijkomend voordeel: je hebt ook geen last meer met MSN, want dat gaat over de zelfde poorten (voor cam en voice dan)
Ga jij meer dan 100 torrents tegelijk aanzetten, dat vreet nog meer bandbreedte.
Ik draai zelf 6881 t/m 6884 en dat is voorlopig genoeg als jij nog bandbreedte wilt overhouden
Verder zou je een verhoogd risico kunnen oplopen van virii, hackers etc.. Dus 10 is meer dan genoeg
aha.. Ik heb ff gezocht
http://www.deonet.nl/
Blijkbaar is deonet dus een wireless router
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 22-06-2004 10:39 ]
Wauw, een sig!
Maareuh, WAT download je? Kan immers ook nogal uitmaken of het om populaire bestanden gaat of niet?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
dat moet je in je router doen of je modem als je ingebouwde firewall hebt!!!!!!
zo moeilijk is het niet
zo moeilijk is het niet
1337
Klopt het werkt meer peers en seederslimoentje schreef op 22 juni 2004 @ 10:36:
Maareuh, WAT download je? Kan immers ook nogal uitmaken of het om populaire bestanden gaat of niet?
hoe meer seeds hoe sneller de download..
Maar TS kan je misschien zelf ook een beetje zoeken
Hier
Daar kan je het dus ergens in instellenstart your Web browser and type http://192.168.1.1 in the Address field. This address is the default private IP of your router.
When prompted with the following screen, leave the username empty and enter the default password of admin.
fter successful login, you will be able to see the Wireless Broadband Router’s web-based configuration utility. From now on the Wireless Broadband Router acts as a Web server sending HTML pages/forms on your request. You can click the menu options at the top to start the configuration task.
[ Voor 44% gewijzigd door Outerspace op 22-06-2004 10:47 ]
Wauw, een sig!
Is meestal niet echt boeiend, heb soms torrents met ruim 100 seeds en peers en dan komt ik slechts bij 50 kB down en soms een torrent met slechts 10 peers en seeds en dan haal ik 120 kB down (dat tevens m'n max is).limoentje schreef op 22 juni 2004 @ 10:36:
Ik zet normaal gewoon 2 a 3 torrents aan en dan trek ik m'n hele downloadsnelheid meestal met gemak. Ik moet dan zelfs mijn download beperken omdat ik anders niet meer kan surfen.
Ik gebruik bittornado 0.3.2 icm speedtouch 510 v4 met 25880-25889 geforward. Werkt perfect.
BTW die 25880 is gewoon ff uit de losse pols geschud, zit geen ged8e 8er
Draai hier Shadow's Experimental, alle poorten open, m'n upload wordt meestal wel compleet volgesmeerd maar m'n downloadsnelheden komen zelden boven de 10 a 20KB/s uit ... Wordt zoiets beter met een andere client?svdvlist2 schreef op 22 juni 2004 @ 10:44:
[...]
Is meestal niet echt boeiend, heb soms torrents met ruim 100 seeds en peers en dan komt ik slechts bij 50 kB down en soms een torrent met slechts 10 peers en seeds en dan haal ik 120 kB down (dat tevens m'n max is).
Ik zet normaal gewoon 2 a 3 torrents aan en dan trek ik m'n hele downloadsnelheid meestal met gemak. Ik moet dan zelfs mijn download beperken omdat ik anders niet meer kan surfen.
Ik gebruik bittornado 0.3.2 icm speedtouch 510 v4 met 25880-25889 geforward. Werkt perfect.
BTW die 25880 is gewoon ff uit de losse pols geschud, zit geen ged8e 8er
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Niet altijd hoorlimoentje schreef op 22 juni 2004 @ 10:58:
Draai hier Shadow's Experimental, alle poorten open, m'n upload wordt meestal wel compleet volgesmeerd maar m'n downloadsnelheden komen zelden boven de 10 a 20KB/s uit ... Wordt zoiets beter met een andere client?
Ik draai ook gewoon de shadow. Alleen ik heb mijn firewall van router goed geconfigureerd (althans dat denk ik ), en ook geen firewall in XP aanstaan. Dus als je zonealarm draait, uitzetten of zo configureren dat hij bittorent doorlaat. Wat ook heel handig is om de firewall die in XP zit meegebakken ook uit te schakelen
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 22-06-2004 11:04 ]
Wauw, een sig!
Nee, goed geconfigde Linux doos als router/firewall dus daar ligt het niet aan. Wellicht gewoon iets minder populaire bestanden en weinig users met een hoge upload dan?outerspace schreef op 22 juni 2004 @ 11:04:
[...]
Niet altijd hoor
Ik draai ook gewoon de shadow. Alleen ik heb mijn firewall van router goed geconfigureerd (althans dat denk ik ), en ook geen firewall in XP aanstaan. Dus als je zonealarm draait, uitzetten of zo configureren dat hij bittorent doorlaat. Wat ook heel handig is om de firewall die in XP zit meegebakken ook uit te schakelen
nee, als jij niet boven de 10/20 uitkomt:limoentje schreef op 22 juni 2004 @ 11:15:
[...]
Nee, goed geconfigde Linux doos als router/firewall dus daar ligt het niet aan. Wellicht gewoon iets minder populaire bestanden en weinig users met een hoge upload dan?
• Weinig seeds / peers
• minder populaire bestanden.
• lage upload
• Instellingen van je eigen configuratie (denk aan poorten/firewall)
• Je eigen verbinding ( up en down)
• Programma's om je up/down te regelen staat aan
Wauw, een sig!
Hmm, nu bijv: 5 seeds en 9 peers. Upload staat helemaal open, nu 15KB/s. Download 9KB/s.
Wat een hulp wat een hulp!!! Mijn volgende probleem is dat ik gewoon niet kan inloggen op mijn router!! Het standaard ipadres klopt (getest via ipconfig) maar de comp opent de router site niet...!
Waar zou dat dan aan kunnen liggen..?
los van de poorten die je nog moet mappen (maar wat niet erg lukt),
let je wel op dat je je upload niet helemaal volzet? Dan stort je download ahw in.
let je wel op dat je je upload niet helemaal volzet? Dan stort je download ahw in.
dan moet je de ip adres van je router invullenVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:50:
Wat een hulp wat een hulp!!! Mijn volgende probleem is dat ik gewoon niet kan inloggen op mijn router!! Het standaard ipadres klopt (getest via ipconfig) maar de comp opent de router site niet...!
code:
1
| ipconfig /all |
Dan zie je dus de ip ook van je router
dan moet je die dus invullen in je adresbalk
dan kom je er wel in
Vraag: Heb je er geen boekje bij gekregen?
Wauw, een sig!
Pagina: 1