Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week of twee laadt mijn Psion Revo niet meer op, of ik hem nu in de cradle zet of rechtstreeks op de adapter aansluit.

Het vreemde is dat de rood en groene ledjes (oplaadindicatoren) wel gaan branden als het apparaat aan stroom staat, maar de batterij-indicator rechtsonder verandert niet, en ook in het systeemscherm blijft het percentage op 0% staan.

Ik heb het apparaat gisteren helemaal leeggetrokken, gereset en toen de hele nacht aan stroom gezet, maar vanochtend stond de indicator nog steeds op 0%.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Dat is waarschijnlijk het bekende batterijprobleem van de Revo waarbij het laadciruit kapot is, het is te repareren door het laadcircuit te vervangen, wat een los onderdeel is. Je bent wel al je data kwijt en het vinden van een reparatieservice is tegenwoordig ook niet meer zo makkelijk.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Na hem opnieuw leeggetrokken te hebben en een harde reset (de vorige was soft) laadt hij weer op als vanouds. Vreemd...