Hallo.... Al eens van google gehoord?
http://www.google.nl/search?q=how+many+files+in+root+for+fat32&ie=UTF-8&hl=nl&lr=
http://www.google.nl/search?q=how+many+files+in+root+for+fat32&ie=UTF-8&hl=nl&lr=
Er zijn limieten in aantallen, niet alleen in hoeveelheid (bytes). En die kun je inderdaad zo opzoeken met google...Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 09:13:
Wat dacht je van de ruimte die je hebt op / ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hou op met met Google te smijten... tis een beetje kort geformuleerde vraag, maar best een goeie, want met Google kom ik niet verder dan dat het 512 is onder FAT16, máár:
"Not a good idea" is nou niet echt een specifieke limietOne of the improvements introduced in the newer FAT32 version of the FAT file system was to remove these restrictions on the root directory. Under FAT32, the root directory is treated much more like a regular directory, and can be relocated and expanded in size like any other. (It's still a good idea not to load up the root directory with too many files.)
5e hit op bovenstaande search string:
A Larger Root Directory
As we mentioned, the FAT 32 system allows you to locate the root directory anywhere on a hard disk. It also eliminates the 512 entry limit of the root directory. The FAT 16 system uses 32 sectors of 512 bytes each to store the root directory. This limits the size of the root directory on a hard disk to 512 entries. In other words, you can have at most 512 files and folders in the root directory. Under the FAT 32 system, you can have as many files and folders in the root directory as you want.
In FAT16 is de root dir geen normale dir in FAT32 wel. FAT32 rootdir staat ook niet per definitie aan het begin; bij fat16 wel.
Ik heb fat16/32 gepoort naar een settopbox (van echostar) dus weet alles van die systemen
Ik heb fat16/32 gepoort naar een settopbox (van echostar) dus weet alles van die systemen
if broken it is, fix it you should
Maar waarom zou het dan "not a good idea" zijn om er veel files neer te zetten? Afgezien van de overzichtelijkheid dan
PowerFlower schreef op 22 juni 2004 @ 09:46:
Maar waarom zou het dan "not a good idea" zijn om er veel files neer te zetten? Afgezien van de overzichtelijkheid dan
offtopic:
Overzichtelijkheid
Om even Steve Ballmer te parafraseren: Directories! Directories! Directories! Directories! Directories! Directories! (en nee ik ga niet zo heen en weer dansen
)
Overzichtelijkheid
Om even Steve Ballmer te parafraseren: Directories! Directories! Directories! Directories! Directories! Directories! (en nee ik ga niet zo heen en weer dansen
ludimax, het is toch wel de bedoeling dat je eerst zelf een antwoord probeert te vinden. Dat lijkt hier niet bepaald gebeurd (als ik je titel zie heb je niet eens naar de andere topictitels in Windows Operating Systems gekeken
Anyhow, het is duidelijk: goed op te lossen vioa wat simpel Google werk. Lees de volgende keer ajb relevante sticky topics (
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()