Toon posts:

uitloggen mijnpostbank.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het gebruik van mijnpostbank.nl met firefox wordt ik niet helemaal uitgelogd als je op uitloggen klikt. De tab wordt wel gesloten maar als ik in een nieuwe tab weer naar mijnpostbank.nl ga en inlog met inlognaam/ww van iemand anders, krijg ik mijn eigen gegevens weer. Ik moet eerst de hele browser af sluiten om helemaal uit te loggen, zodat ik onder een nieuwe naam in kan loggen. Ik weet dat er al een draadje over loopt maar daar mag ik niet bij dus vandaar deze post. Onder IE werkt het wel, iemand een idee wat dit veroorzaakt?

Windows XP pro
Mozilla firefox 0.9
java 1.4.2

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:54
Ik denk dat firefox de oorzaak is, maar daar was je waarschijnlijk wel achter.
Is het niet mogelijk om de pagina's iedere keer opnieuw te laden net zoals in IE?
Als je breedband hebt moet dit niet zoveel uitmaken qua tijd.

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 19:31
cookies worden niet goed afgesloten? check je privacy settings eens aangaande cookies ...

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

Volgens mij geeft de postbank aan dat het niet mogelijk om met andere browsers dan ie te bankieren. Er staat dan ook bij dat het misschien werkt, maar dat de werking niet gegarandeerd kan worden. Is dit zo'n probleem.

Normaal als je uit mijn postbank gaat met IE krijg je volgens mij zo'n popup dat je sessie afgesloten wordt. Blokkeert deze popup bij jou niet?

1 + 1 = 3

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17

inXs

known as inXs

Dit heeft rabobank inderdaad ook, moest eerst even die pop up blocker daarom uitzetten.

superB

Verwijderd

Topicstarter
inXs schreef op 22 juni 2004 @ 08:52:
Dit heeft rabobank inderdaad ook, moest eerst even die pop up blocker daarom uitzetten.
De postbank mag pop-ups geven bij mij anders kom je uberhaubt niet op het inlogscherm aangezien dat ook een popupvenster is.

Na toevoegen van p3.postbank.nl bij sites die een popup mogen geven logt hij idd wel uit en krijg ik dat kleine loguit schermpje te zien

Het werkt, bedankt voor de tips

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 08:58 ]

Pagina: 1