webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
zou kunnen dat de netwerkkaart kaduuk is. Zoiets heb ik ook meegemaakt. Op m'n mac was mijn verbinding 200+ kb en op de PC max 12. Na een netwerkkaartje verwisselt te hebben kon m'n pc weer 200+ kb downloaden.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Kan je de netwerkkaart testen door bv de cross-over kabel tussen je Mac/PC te zetten, beiden een 192.168.1.* adres te kiezen en bv via FTP een zooi data te verstampen?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik ben nu niet thuis maar zal het proberen. Echter.. de vorige keer (lees toen de Mac nog in het bedrijfsnetwerk hing een jaar geleden) deed alles het nog appeltje eitje. Kan het ook een driver/extensie probleem zijn? En iemand zei dat ik dat snelheid goed moest instellen maar ik kan die optie nergens vinden.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Dat is denk ik de combo, ben hetzelfde probleem een jaar of wat terug ook tegengekomen met exact dezelfde machine, nick en modem.
Koop anders bij de pc winkel op de hoek een Realtek 8139 kaartje voor een paar euri en installeer deze driver.
Koop anders bij de pc winkel op de hoek een Realtek 8139 kaartje voor een paar euri en installeer deze driver.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Realtek's werken perfect in een PowerMac 4400. Een vriend van me heeft het ook geprobeerd. Wel op letten dus welke revisie je gebruikt.
Realtek 
Alleen maar gezeik mee gehad onder OS X, de driver is echt een puinzooi. Hoe dat onder 9 draait weet ik niet
maar ik zou wat meer besteden...
Alleen maar gezeik mee gehad onder OS X, de driver is echt een puinzooi. Hoe dat onder 9 draait weet ik niet
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Onder OS9 werken de kaartjes zonder probleem. Bovendien neem ik aan dat de TS de computer voor de heb en test heeft. Niet iets om flink wat geld in te steken iig. Zoals ik hier boven al zei werkt het dus goed mits je de goede revisie hebt. Rev.D of hoger dus.chem schreef op 22 juni 2004 @ 17:22:
Realtek
Alleen maar gezeik mee gehad onder OS X, de driver is echt een puinzooi. Hoe dat onder 9 draait weet ik nietmaar ik zou wat meer besteden...
Pagina: 1