Die kolom geeft aan wanneer de sessie zal sterven.
Verwijderd
Al zal het velen niet duidelijk zijn dat TTD time to die of iets dergelijks zal betekenenFemme schreef op 22 juni 2004 @ 00:55:
Die kolom geeft aan wanneer de sessie zal sterven.
- verkeerd opgevat, blijkbaar -
[ Voor 161% gewijzigd door Steve op 29-06-2004 11:16 ]
Ergens ben ik het wel met je eens en zou extra informatie over wat de TTD dan precies is wel handig zijnVerwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 02:50:
[...]
Al zal het velen niet duidelijk zijn dat TTD time to die of iets dergelijks zal betekenen
Ik kan het ook veranderen in 'sterftijd' of iets in die trant
.
Met een beetje logisch nadenken moet je volgens mij een eind komen. Als alle tijden zich in de toekomst bevinden dan kan het logischerwijs niet de tijd en datum zijn waarop de sessie werd gestart.
Met een beetje logisch nadenken moet je volgens mij een eind komen. Als alle tijden zich in de toekomst bevinden dan kan het logischerwijs niet de tijd en datum zijn waarop de sessie werd gestart.
Klopt, maar dan komen er van die mensen als mij die denken dattie een jaar voorlooptFemme schreef op 29 juni 2004 @ 14:34:
Ik kan het ook veranderen in 'sterftijd' of iets in die trant.
Pagina: 1