MS SideWinder Strategic Commander. Is het wat??

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35
Zou wel eens willen weten of dit apparaatje nou wel wat is. Zit namelijk te twijfelen of ik em zal kopen. Misschien heeft iemand er een en wil ie z'n positieve/negatieve gedachten over dit kassie effe kwijt.

bvd

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik denk dat het er aan ligt wat je ermee wilt doen, wil je UT of Q3A spelenn, of RA2 of Diablo 2 ofzow, en dan kijken of dat ding wel past bij jou spellen.

• Justin2000
  • Laatst online: 15:32
Ik kreeg vandaag een pakje binnen, ik had een prijsvraag gewonnen en raad eens wat: Een microsoft sidewinder strategic commander!
En ja wat voor spellen ondersteunen het?
Voor zover ik weet alleen Ra 2 en nog wat andere spellen die ik nooit speel

PV opbrengst

Verwijderd

Elk spel ondersteund het, omdat het eigenlijk gewone keyboard commants zijn en die werke altijd ;)!

• TheRebell
Op zaterdag 23 december 2000 10:48 schreef Justin2000 het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakje binnen, ik had een prijsvraag gewonnen en raad eens wat: Een microsoft sidewinder strategic commander!
En ja wat voor spellen ondersteunen het?
Voor zover ik weet alleen Ra 2 en nog wat andere spellen die ik nooit speel
Ik wil hem wel hebbuh :9~
Maar ben voornamelijk van plan om hem voor RA2 en Diablo te gaan gebruiken. Strategic en RPG dus.

Verwijderd

Heb hem zelf even in de hand gehad (de winkel), persoonlijk moest ik mijn hand verschuiven om alle knopjes te raken.

En vind dit wel een minpunt.
Weet verder niet hoe het speelt, maar er is vast wel iemand op het forum, die er al mee gespeeld heeft.

• TheRebell
Mmm...blijkbaar niet want er reageert bijna niemand. :'(

Verwijderd

Had em gekocht tegen beter weten in |:(, speel alleen maar Counterstrike en geen Red Alert spellen. Voor deze FPS games vind ik em veeeel te indirect. Ik heb het gevoel dat ik op een fiets zit bij FPS games.
De software is wel toppietop en het apparaat op zich ook. Bij de mediamarkt kost ie 129 piek.

Verwijderd

ARGH.... van dat ding krijg je kramp niet in je hand maar in heel je arm!! Je moet namelijk heel je arm bewegen!!

Verder is het een leuk app. maar ik denk dat de lol er snel van af! Ik heb 'm namelijk op me werkt getest op KWAAL en ra2 en ik vond gewoon de toetsenbord+muis combo beter werken.

Maarja ieder zijn eigen mening hierover!

Greets ShaDoW

Verwijderd

Wat ik ervan weet is dat je grote klauwen moet hebben, anders moet je constant met je hand bewegen om de toetsen te kunnen gebruiken.

Hebben al die amerikanen net zo'n grote handen als hun bek? :?

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Ik denk dat het een kwestie van wennen is....
Normaal gebruikt iedereen de combinatie muis, keyboard.

Nu moet je muis, SC gaan gebruiken.
En dat kan een enorme aanslag zijn in het begin.

Zelf heb ik veel hoop voor dat apparaatje.
Als je het eenmaal onder de knie hebt zal het ZEKER beter werken dan het keyboard.
Mits je alle knoppen vrij kan instellen op de SC.

Het is in feite niets anders dan een aangepaste muis. Beetje meer toetsen en bewegen op een vast punt (soort trackbal principe).

Het voordeel is dat je onder elke vinger gewoon een stel knoppen hebt zitten. En daar kan je een stuk sneller op klikken dan dat kromme getik op het keyboard.

Dus mijn mening is, dat het gewoon een kwestie van tijd is voor je het onder de knie hebt, maar daarna zou je niets anders meer willen.

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Pagina: 1