Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd heel veel topics gelezen over een PDA omdat ik er binnekort ook eentje wil gaan aanschaffen, zoals ik zie zijn er net zoals bij Intel en AMD fans.

Wat ik mij nu echter afvraag en waar ik geen antwoord op heb gevonden tijdens het lezen van de topics is het volgende. Wat zijn de voor- en nadelen van PalmOs ten opzichte van Windows op De PPC.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien dat je hier wat aan hebt: Palm vs. Pocket PC

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, dat ga ik eens uitgebreid lezen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 00:41:
Bedankt, dat ga ik eens uitgebreid lezen :)
Hier nog een aantal pagina's/topics/vergelijkingstabellen m.b.t. Palm OS vs Pocket PC :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Misschien ook even handig voor jezelf om te stellen wat jij zoekt in een PDA. Ik kan je wel vertellen waarom ik Palm beter vindt, maar iemand anders zal (bijna :) ) net zulke argumenten hebben om te zeggen waarom zijn PPC beter is.

Welke modellen & welke prijs heb je in gedachten?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ga ik me nog geen PDA aanschaffen, ik heb het namelijk niet al te breed en ik wacht dus nog op nieuwe ontwikkelingen of prijsdalingen, en ik moet natuurlijk ook nog sparen. Maar ik had nu vandaag een paar vrije dagen en ik wilde al eens onderzoeken wat je met zo een PDA allemaal kunt en dat lijkt me bijzonder veel te zijn.

Wat ik met de PDA zou willen doen:

- Agenda
- OGG/MP3 spelen
- Foto's bekijken
- Films, tekenfilms, clips...
- Strategiespellen spelen en andere leuke spellen
- Met office kunnen werken is altijd handig...
- Eventueel GPS (kan je bij mijn weten gewoon toevoegen met het prog. TomTom)

Wat is voor mij belangrijk:

- Softwarebeschikbaarheid
- WIFI
- Scherp kleurenscherm
- Mooi design, en geen lomp model
- Prijs 200-300 euro
- LANGE BATTERIJ LEVENSDUUR !!!

Ik dacht er in September-Oktober een te kopen, dan heb ik namelijk het geld bij elkaar. Maar als ik er nu een zou kiezen dan zou ik gaan voor de Dell Axim X30 of de Palm Zire 72, maar ik heb gehoort dat Palm in de herfst met nieuwe modellen komt en Dell en andere fabrikanten zullen daartegen ook vast wel nieuwe modellen hebben. Ik zit er niet mee in om te wachten tot de aanschaf, mijn school begint pas in Oktober en dan zou ik hem graag willen hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 13:33 . Reden: WIFI ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eventueel GPS (kan je bij mijn weten gewoon toevoegen met het prog. TomTom)
GPS == hardware. Maar je hebt idd natuurlijk ook een programma nodig om je weg te vinden.

Verder lijkt dit me meer iets voor Gadget Talk, dus SA -> GT. Zie FAQ & Policy - Gadget Talk voor je vraag over welke PDA je precies wilt hebben ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm er zijn al genoeg Palm <> Pocket PC topics geweest hier in GT zo langzamerhand, het is allemaal al vrij uitgekauwd en via de search zijn prima de voordelen en nadelen van beide platformen te vinden.

Zeker ook http://www.pdabuyersguide.com/tips/palm_vs_pocketpc.htm die Daedalus al gaf kan hierin inzicht verschaffen. Vandaar dat deze dicht gaat, om niet nog eens een herhaling van eerdere tig topics hierover te krijgen... :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.