oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
De belangrijkste verschillen zijn: P4P800 (deluxe) heeft een andere Raid controller (VIA en de -E één van Promise) De P4P800 heeft 5 kanaals geluid en de P4P800-E heeft 8 kanaals. Ze hebben een andere Gigabit Lan chip: de P4P800 heeft er één van 3COM en de -E heeft een Marvell. Dat waren ze zo'n beetje wel stond allemaal op de Global site van ASUS.
Ik zou dan toch de versie met de 3Com lan nemen 
Marvell..... nooit van gehoord
Heb ik ook niet in de Linux lijst gezien ooit ...
Marvell..... nooit van gehoord
Marvell maakt ook die kleine chip die aan de onderkant zit van een WD Raptor. Daar ken ik ze van.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Klopt precies, dat is ook allemaal te vinden op:De belangrijkste verschillen zijn: P4P800 (deluxe) heeft een andere Raid controller (VIA en de -E één van Promise) De P4P800 heeft 5 kanaals geluid en de P4P800-E heeft 8 kanaals. Ze hebben een andere Gigabit Lan chip: de P4P800 heeft er één van 3COM en de -E heeft een Marvell. Dat waren ze zo'n beetje wel stond allemaal op de Global site van ASUS.
- Asus P4P800-E Deluxe *
- Asus P4P800 *
- Asus P4P800 Deluxe *
- Asus P4P800 SE *
en Asus Motherboard comparison chart
Kortom, altijd even wat verder kijken op de site van de fabrikant. Ze zullen niet voor niets een moederbord ineens anders noemen
Dit topic is gesloten.
![]()