Konqueror stalled by uitpakken tar.bz2

Pagina: 1
Acties:

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Ik heb net SuSe 9.1 geinstalleerd om maar weer eens te proberen met Linux te werken. Om toch wat leuks te kunnen doen op Linux heb ik de demo van UT 2004 gedownload. Deze ben ik nu aan het uitpakken via Konqueror, maar dit gaat echt belachelijk traag, ongeveer een bestand per halve minuut. Aangezien het 598 bestanden zijn, kan dit nog wel een tijdje duren.

Onder de progress bar staat de hele tijd het woordje "stalled", wat er op zou moeten duiden dat het proces steeds vastloopt lijkt mij. Heeft er iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb de DMA settings van mijn HDD gecontroleerd en die staan gewoon op UDMA100, wat de juiste installing is.

In de GoT search kon ik alleen dingen vinden over Konqueror als browser. In Google kon ik ook alleen dingen over Konqueror als I-netbrowser vinden.

Als je meer info nodig hebt, moet je het even zeggen, dan post ik het. Onder Windows weet ik wel wat ik moet posten, maar aangezien ik een linux newbie ben, weet ik het bij dit probleem niet.

[ Voor 14% gewijzigd door mr_obb op 22-06-2004 00:08 ]

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

pak eens uit in een shell/eterm/konsole/whatever (de zwarte "tv" onder kde) en typ "tar --bzip2 -xvf /path/to/demo" en zie wat die doet, deze geeft je misschien meer info/werkt beter

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Hij was nu binnen ongeveer een minuutje klaar. Dat werkt een stuk beter. Het enige wat nu nog traag gaat is het resolven van hostnames. Zometeen dan maar even IPv6 uitschakelen. Bedankt voor je snelle reactie.