Ik zag ergens dat Nokia voor sommige mobieltjes een XPress on fun shell met wave messaging heeft. Het is een rijtje ledjes die knipperen en als je het apparaatje door de lucht beweegt verschijnt de tekst die je op het mobieltje hebt ingetikt in de lucht. Zie ook http://www.nokia.com/nokia/0,4879,58478,00.html. Hier op tweakers zag ik trouwens ook topics over klokjes die op die manier de tijd in de lucht projecteren en een soort rateltje dat je ronddraait met ledjes op een stokje (zie ook de links in Schrijf-in-de-lucht klok ook programmeerbaar?)
Leuk. Maar bestaat zoiets nou ook voor m'n PocketPC vroeg ik me af.
Ik zie dat het ding van Nokia acceleration sensors heeft, dus dat ie ziet of je je hand heen of weer terug beweegt. Dat heeft de PocketPC natuurlijk niet, maar misschien kun je door een knopje in te drukken of los te laten wel aangeven welke kant je hand op gaat.
Leuk. Maar bestaat zoiets nou ook voor m'n PocketPC vroeg ik me af.
Ik zie dat het ding van Nokia acceleration sensors heeft, dus dat ie ziet of je je hand heen of weer terug beweegt. Dat heeft de PocketPC natuurlijk niet, maar misschien kun je door een knopje in te drukken of los te laten wel aangeven welke kant je hand op gaat.