[Thunderbird] Hotmail functionaliteit

Pagina: 1
Acties:

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54
Ik ben al een tijdje allerlei mailclients aan 't uitproberen. Tot nu toe ben ik 't meest blij met Thunderbird. Ik mis alleen een mooie functie, die wel in Outlook 2003 zat, namelijk 't inlezen van m'n Hotmail account. Is er een mogelijkheid om met Thunderbird toch mijn Hotmail account in te lezen?

Bij de extensions kan ik niets vinden, Google en GoT leveren ook niets op...

[ Voor 16% gewijzigd door jpiscaer op 21-06-2004 23:13 ]

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Jainoxi schreef op 21 juni 2004 @ 23:12:
Ik ben al een tijdje allerlei mailclients aan 't uitproberen. Tot nu toe ben ik 't meest blij met Thunderbird. Ik mis alleen een mooie functie, die wel in Outlook 2003 zat, namelijk 't inlezen van m'n Hotmail account. Is er een mogelijkheid om met Thunderbird toch mijn Hotmail account in te lezen?

Bij de extensions kan ik niets vinden, Google en GoT leveren ook niets op...
Je zou, als je de beschikking hebt over een linuxserver, hotwayd kunnen gebruiken. Dit programma haalt de e-mails van de Hotmail servers af en kan je vervolgens via pop3 in Thunderbird krijgen. http://hotwayd.sourceforge.net

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:11
linux installeren om je hotmail (van microsoft) te bekijken :+

• jpiscaer
Ik heb wel de beschikking over een linux bak, ik hoop alleen dat dat teringding wil booten :P. Ik zal Hotwayd 's gaan bekijken! Bedankt!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik dacht hier op GoT gelezen te hebben dat je met hotmail popper ook je Hotmail in Thunderbird kan ontvangen. Heb het zelf nooit geprobeerd dus kan het fout hebben, maar je zou het eens kunnen proberen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Jainoxi schreef op 21 juni 2004 @ 23:18:
Ik heb wel de beschikking over een linux bak, ik hoop alleen dat dat teringding wil booten :P. Ik zal Hotwayd 's gaan bekijken! Bedankt!
Mocht je nog hulp nodig hebben met de configuratie, post het dan dan kan ik je daarmee helpen. Voor zover dat lukt :P

• jpiscaer
Ik heb dat Hotmail Popper 's geprobeerd, dat werkt perfect. Gebruikt ook nog 's totaal geen system resources, da's mooi. Als ik ooit zin heb om mijn debian bakje online te gooien ga ik met Hotwayd klooien, nu voldoet HotPopper even :P
Pagina: 1