Toon posts:

Lg F2010P + dvi; geen menukeuzes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag een LG F2010P gekocht , en heb een radeon 9700 pro alleen heb ik een probleem.

ik kan van alles zelf op de monitor instellen, alleen werken maar bepaalde submenu's van het menu.
als ik bijvoorbeeld kleuren wil aanpassen en AUTO indruk ( kiest ie zelf de goede instellingen ) dan zegt hij Digital Video Input; No Acces.
ik heb zelf al van alles geprobeerd software matig maar alles staat volgens mij goed, ook heb ik de drivers van LG geinstalleerd en Light View software.

De monitor is op DVI aangesloten.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:02
Dat hoort zo. Deze instellingen zul je dan niet kunnen wijzigen. Om bijv. de kleuren aan te passen heeft LG wellicht een Windows applicatie of zul je het moeten doen met de standaard kleurcorretie van je videokaart divers.

Verwijderd

Topicstarter
Oooh, en ik had ook iets gelezen dat DVI digitaal dus alles goed zet, en daarom zullen auto en image postion het wel niet doen op DVI want alles is automatisch al goed gezet?
maar op DSUB zullen ze het dan wel gewoon doen! en inderdaad Light View is een programma waarmee je de kleurencorrectie goed kan zetten.
nou bedankt in ieder geval!.