Toon posts:

P4P800 naar de haaien??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probs begonnen met dvd's die niet te branden waren.
De brander en software bij kameraad getest--> alles ok
Floppy werkt nu ook niet meer, wel op andere pc.
Flashen kan ik dus ook niet meer zonder floppy.
Volgens apparaatbeheer werkt alles naar behoren.
Heb alle hardware al opnieuw geinstalleerd en andere software geprobeerd >>> NIKSKE :'(
Systeem: P4P800
P4-2.4HT
1024 MB
G-Force TI 200
Probs zijn NIET begonnen na installatie soft- of hardware

Iemand nog een ideetje dat kan helpen?????

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
Pardon, je kan met een p4p800 nog altijd je bios flashen in windows. Moet je maar even de cd erbij pakken of kijken op www.asus.com! Misschien een idee. Ook al is het misschien overbodig om te flashen want hij zou het zo moeten doen. Misschien moet je de dvd-rw flashen? Suc7

Verwijderd

Topicstarter
DVD-RW is al geflasht.
Heb in een andere post gelezen dat vanuit windows flashen probs kon geven.
Allez bij sommigen toch.
Kan het eens proberen

Thx

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik begrijp hier werkelijk niks van :/ Probeer ten eerste het probleem zo compleet en duidelijk mogelijk te voorleggen. Voor problemen met betrekking tot DVD branders kun je gewoon in Opslagmedia & I/O Controllers terecht. Voor CPU/mobo/geheugen-gerelateerde problemen kun je uiteraard een topic hier in Processors, Mobo's & Geheugen openen. Echter het is niet de bedoeling om een topic te openen zonder dat je ook maar vooronderzoek hier op GoT hebt gepleegd. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in PMG zijn dat dus PMG FAQ en PMG Beleid. Met name het beleid is duidelijk over "Help, mijn PC doet het niet!" topics. Helaas voldoet dit topic hier niet aan.

Ik zou zeggen, herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.