overklokken celeron433 help!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb myn cellie eens proberen van 66.5 mhz naar 105mhz te gooien omdat hy deze sprong automatisch zelf doet .
maar ik kwam nog niet meer in het bios na lang vloeken toch weer in het bios en alles
teruggezet,
ik heb hier geen ervaring mee zou my iemand verder kunnen helpen ik denk dat ik ook iets aan het voltage moet doen dat staat nu orgineel op 2.00.
ik heb een AX6BC EZ AOPEN MOEDERBORD.
ik hoopdat iemand me eens wat meer wegwys kan maken op dit gebied ik ben maar een leek hierin.

thanks allooooooooooooooot!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

uhm....
in je verhaal klopt iets niet,
ik ga er eff over nadenken.

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoezo klopt er iets niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry hy gooide hem naar 103.5 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb een C433 en ooit een Aopen AX6BC gehad. Inderdaad zijn er twee 'standaard' instellingen voor FSB (gewoon 66 en 100). Als je dus niet een standaard kiest, heb je een paar stappen ertussenin (*&$*& niet genoeg, maar m'n huidige ASUS is niet beter).
75 doet het nagenoeg altijd, de mijne staat op 83 (=541MHz), AOPEN heeft ook nog 92. M'n C366 trok dat destijds (=506MHz). Gewoon een beetje proberen.
Wat voltage betreft, hangt af van je koeler. Als je een beetje fatsoenlijke hebt, kun je 2.2 zonder problemen halen en 2.3 (als het wat uitmaakt) ook nog wel.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-03 21:02

TB

pompiedom

Ik kan je vrijwel de garantie geven dat hij die 105 Mhz FSB niet haalt.

Een celly 400 haalt al bijna nooit de 100 Mhz bus (= 600 Mhz) laat staan dat de celly 433 het haalt.
Pagina: 1