Spellen spelen met vriendin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderhawk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 01:58
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of er hier ook mensen waren die een aantal leuke games kennen om samen te spelen met mijn vriendin. Het moet gaan om simpele spelletjes die makkelijk te bedienen zijn. We hebben inmiddels heel veel Warblade gespeeld. Die is te vinden op www.warblade.as . Ik zoek gelijksoortige games, mag best van een ander genre zijn, zolang alles maar simpel is en we het met zijn 2en kunnen spelen (Mits er dan 1 player met de gamepad kan spelen, deze is 4 button).

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:11

Cyphax

Moderator LNX
Een scrollende shooter?
Als je die leuk vindt moet je Tyrian2k gaan zoeken. Die is wel gaaf, kan je met muis, keyboard of gamepad besturen, en 2 spelers gaat ook gewoon... :)
Ik heb met mijn vriendin ook een tijdje Streets of rage (niet gaan lachen nu :P) gespeeld, dat vond ze ook leuk. Maar dan moet je of een sega hebben of het ding emuleren. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Cyphax op 21-06-2004 20:38 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderhawk
  • Laatst online: 04-10 01:58
Ja, maar ik ben eigelijk niet op zoek naar oude DOS games of geemuleerde spellen, kon aan haar al pijlen dat ze daar nix aan vond :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was benieuwd of er hier ook mensen waren die een aantal leuke games kennen om samen te spelen met mijn vriendin.
Waarom zou ik met jouw vriendin willen spelen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-10 14:22
De oude dos klassieker Wacky Wheels is vermoedelijke wel een aanrader:

http://www.3drealms.com/wacky/ de shareware versie is gewoon te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:31

SkyStreaker

Move on up!

Weet je, * Helaas, deze site zit nog steeds op een te grijs gebied. Ja, voor sommige spelen is toestemming gegeven door de maker/uitgever, van anderen niet * is een hele goeie link. Je kan zoeken op categorie, OS en jaargetal. Elk spel heeft een review, een rating (door het publiek en de site) en screenshotjes. Er zitten ook volledige games tussen die LEGAAL zijn, public domain zijn verklaard of vrijgegeven zijn ter distributie.

een aanradertje dus.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 21:46 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:36
Pong :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miniquake (met google wel te vinden, aardig klein, toch aardig gaaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets zocht ik ook.

De oplossing lag in emulators :) Er zijn tonnen oude SNES spelletjes te vinden, allemaal superleuk, en lekker simpel ook.

Er kwam een vriend van mij langs die voor de grap een emulator opstartte. Hij op het keyboard, ik met de gamepad. Final Fight gingen we doen. Hij was een langharige tekkel en ik een boze man met een snor. Al gauw was besloten dat hij Winston Gerstanowicz was en ik Peter R. de Vries, en samen gingen we de boeven aanpakken met het nodige commentaar en de nodige oneliners.

Echt een "je moet erbij geweest zijn" verhaal, maar wat ik wil zeggen dat je leuke spelletjes niet in een te moeilijke hoek moet zoeken. Naast vechtspelletjes zijn er ook tonnen "gezellige" of "vriendelijke" spelletjes te vinden, die je tegelijkertijd of tegen elkaar kan spelen.

Simple is bliss. :Y)

(zeker als je wilt gamen met vrouwvolk)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:11

Cyphax

Moderator LNX
Zompy schreef op 21 juni 2004 @ 21:08:
Ja, maar ik ben eigelijk niet op zoek naar oude DOS games of geemuleerde spellen, kon aan haar al pijlen dat ze daar nix aan vond :/.
Tyrian2K is geen 'oude DOS game', die draait uitstekend onder Windows :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:58
Misschien dat je vriendin dit spelletje: Pocket Tanks leuk zal vinden om samen met (tegen) jou te spelen? Mijn vrouw vindt het in ieder geval wel leuk om af en toe wat potjes tegen mij te spelen. En het is lekker simpel, maar heeft wel leuke grafische effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie kunnen ook samen Airline 69: Return to Casablance spelen.
Erg educatief :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-10 17:27

Steffy

Ayreonaut

;) Ik liet me even misleiden door de titel, had anders nog wel enkele tips :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Mijn zusje is dol op Virtua Tennis en Settlers.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 22:29
Ik speel nog regelmatig Dungeon Siege en Sacred met me vriendin over het netwerk/Internet.

[ Voor 12% gewijzigd door Bajo op 22-06-2004 09:56 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 09:55

RSP

Games die ik nu samen met m'n vriendin heb uitgespeeld:

- Metroid Prime (ngc) x
- Zelda: The Wind Waker (ngc) x
- Zelda: The Ocarina of time (ngc)
- Zelda: Majora's Mask (ngc)
- Super Bust a Move (ngc) x
- Ico (ps2)
- Eye Toy Groove (ps2)
- Eternal Darkness (ngc)
- Viewtiful Joe (ngc)
- Star Fox Adventures (ngc) x

Dat is iig zo uit 't bolletje, de spelen met 'n X erbij heeft ze zelf uitgespeeld of getracht uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

whooo ik heb laatst nog met mijn vriendin Jazz Jackrabbit 2 gespeeld _/-\o_ ...... en ik had nog verloren ook grmbl :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Strippokeren (of -pesten / -blackjack) als je niet kunt pokeren deed het vroeger bij mijn ex wel goed. Maar dat was niet per PC, maar gewoon in de slaapkamer ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

EvE Online _o_ Ik heb een minicorp met mijn vriending :)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:33

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Denk eens aan een advanture...2d point en click...dat kunnen ze nog wel en een leuk verhaaltje vinden vrouwen geweldig. Laat haar bvb Syberia 1 en 2 spelen.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
NCU weet nog wel een spelletje... alleen daar heb je geen computer voor nodig! >:)

Nee, als we samen een spel spelen is dat Need For Speed Underground... dit kan ze best wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Raptor : call of the shadow(s)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-10 13:39

cky

blobby volley, weet zo niet waar je hem kan vinden , maar google is your friend
heel leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pagepardefaut.com/images/jeux/blobby_volley_max.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door cky op 22-06-2004 12:21 ]

Pagina: 1