Nu ook sms'en voor slechts 8 cent bij belcompany. Prepaid met het netwerk van telfort.
Dit is echt voordelig!
Spam
Dat mag hier niet. Zie FAQ.
Het klinkt tenminste als spam.
Het klinkt tenminste als spam.
[ Voor 100% gewijzigd door JT op 21-06-2004 20:44 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ja, alleen heb er geen zin in om dat ook nog is te gaan verkopen 
krijg je dat gezijk weer van 'wat is nou beter' kpn natuurlijk
krijg je dat gezijk weer van 'wat is nou beter' kpn natuurlijk
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
what the heck is qick ?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Iets wat op het netwerk van Telfort werkt ofzo, nog nooit van gehoord. TS: het zou best handig zijn als je er iets van een link naar geeft, of op zijn minst een hint waar we het kunnen vindenmarkvt schreef op 21 juni 2004 @ 20:59:
what the heck is qick ?
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Ach, waarom zou je moeilijk gaan doen met andere simkaarten / dure piektarieven voor bellen / het Telfort-netwerk als je voor 9cent ook kan SMS'en met een Hi prepaidkaartje? Heb je bereik, een bewezen provider, betere beltarieven en (naar mijn mening) betere dekking.
Ik ben het met je eens, alleen van wat ik heb gehoord is quick of hoe het ook heet... niet alleen goedkoper met sms nationaal maar sms'en naar buitenland is een vast goedkoop tarief. Ik weet niet meer hoeveel, zal het ff uitzoeken... Ook smsen vanuit het buitenland is goedkoper via hun... Vraag me af hoe BC dit gaat verkopen... alleen via BC winkels of ook andere winkels...(wat eigenlijk wel nodig is, willen ze het tot een succes maken)
Mja, fijn
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()