nieuws: Sendo X eindelijk beschikbaar in Europa 't is niet echt een spel-/tikfotuje, maar volgens mij is die telefoon toch al echt langer verkrijgbaar (in België).
Uit de topicstart:Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 20:12:
nieuws: Sendo X eindelijk beschikbaar in Europa 't is niet echt een spel-/tikfotuje, maar volgens mij is die telefoon toch al echt langer verkrijgbaar (in België).
Vandaar afgesplitst van Spel- en tikfoutjes - deel 5Wat we niet in dit topic willen zien
* Opmerkingen over de inhoud van de teksten
* Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven
* Opmerkingen over plaatjes
* Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de pricewatch, etc.)
Open voor dit soort dingen dus een apart topic!
[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 21-06-2004 20:21 ]
Staat er toch ook in? Overigens zouden in België ook al exemplaren verkocht worden. Hoogstens kan de titel nog wat tweaks gebruiken, en daar zal ik nu eens overna gaan denkenVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 20:12:
[edit]
Neuh, ik laat de titel zo. Ik kan in het persbericht niets vinden wat er op duidt dat deze telefoon al eerder elders beschikbaar was in Europa. Ook meldt Brighthand er niets over. Voor zover ik weet, op basis van de informatie die ik nu heb, is de telefoon dus nog niet in Europa geïntroduceerd. Als je echter tegenbewijs hebt: show me
[ Voor 32% gewijzigd door Harm op 21-06-2004 20:47 . Reden: BTW ]
Verwijderd
eeh harm, bewijs:
http://kenneman.flabbergasted.be/tweakers/ikhadzogelijk.jpg
Stond in het makro-boekje, en dat heb ik al zo een week geleden gekregen
Dat zal dan wel een ietwat vroege introductie zijn geweest, maar dat is voor mij hetzelfde als een Europese lancering op afgelopen maandag hoorVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 18:23:
eeh harm, bewijs:
Verwijderd
maar toch... het boekje hebben we zo een tweetal weken geleden gekregen en vanaf vorige week woensdag lag hij al in de winkel
(mm geef maar toe dat ik gelijk heb).
Ja, naar de letter heb je gelijkVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:09:
maar toch... het boekje hebben we zo een tweetal weken geleden gekregen en vanaf vorige week woensdag lag hij al in de winkel(mm geef maar toe dat ik gelijk heb).
Verwijderd
Wat dacht je van titelchange, 'na België nu ook in Nederland de Sendo X'?.
(en nu hou ik mijn grote mond, voor het slotje...)
Ja, daagVerwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 20:29:
Wat dacht je van titelchange, 'na België nu ook in Nederland de Sendo X'?.
[edit]
Ik vind het zo ook wel mooi hoor. Maak er een reactie van en zorg dat je er +3 of +4 voor krijgt
[ Voor 5% gewijzigd door Harm op 22-06-2004 20:36 . Reden: BTW ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()