Meestal werk ik tot rond 19.00, doe m'n pc uit, en check tweakers niet meer tot de volgende ochtend. Dan doe ik dus op werk om 08:30 pc aan, check tweakers etc. etc.
Echter de nieuwsbrief komt pas om 9;00 (op z'n vroegst dus), lijkt mij dat de meeste mensen dan al de FP gelezen hebben, zodat het nut van de nieuwsbrief (nieuwsitems van tweakers brengen in je emailbox) een beetje verloren gaat. Het is zegmaar een krant die uitkomt vlak naar het achtuur journaal...
Nu ben ik de lulligste niet, en hoor ik zeggen " 's nachts wordt er geen nieuws gemaakt"
maare: (ff ruim genomen tussen 20.00 en 08/00)
zondag-maandag : 7
zaterdag-zondag: 3
hetzelfde geldt dus voor meuk etc.
Mijn voorstel:
laat iemand zelf instellen wanneer hij de nieuwsbrief krijgt (op uur dus), of stel iets meer tijdseenheden in als dat makkelijker is.
Echter de nieuwsbrief komt pas om 9;00 (op z'n vroegst dus), lijkt mij dat de meeste mensen dan al de FP gelezen hebben, zodat het nut van de nieuwsbrief (nieuwsitems van tweakers brengen in je emailbox) een beetje verloren gaat. Het is zegmaar een krant die uitkomt vlak naar het achtuur journaal...
Nu ben ik de lulligste niet, en hoor ik zeggen " 's nachts wordt er geen nieuws gemaakt"
maare: (ff ruim genomen tussen 20.00 en 08/00)
zondag-maandag : 7
zaterdag-zondag: 3
hetzelfde geldt dus voor meuk etc.
Mijn voorstel:
laat iemand zelf instellen wanneer hij de nieuwsbrief krijgt (op uur dus), of stel iets meer tijdseenheden in als dat makkelijker is.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin