Toon posts:

WIFI na ongeveer 3 minuten uit de lucht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb hier een Linksys WRT54G router, en een PCMCIA 54 G card van linksys.
Op de router en laptop heb ik alles goed ingesteld en beveiligt op de 128 bits WEB incryptie.
Maart nu komt het probleem, als ik aan het internetten ben, dan krijg ik na ongeveer 3 minuten de melding op mijn laptop: "er zin meerdere draadloze netwerk beschibaar" op dat moment heb ik even geen internet meer. Maar na enkele seconden maakt hij weer verbinding, en ken ik weer gewoon internetten.
Maar hij "verlies" ongeveer om de 3 minuten zijn verbinding.

Heeft iemand een oplossing?

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

http://www.smallbusinessc...aster/article.php/3112491

To configure automatic wireless network configuration, just follow these steps:

Open Network Connections.

Right-click Wireless Network Connection, and then click Properties.

On the Wireless Networks tab, do one of the following:

To enable automatic wireless network configuration, select the Use Windows to configure my wireless network settings check box. This check box is selected by default.

To disable automatic wireless network configuration, clear the Use Windows to configure my wireless network settings check box.

Skill is when luck becomes a habit.

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:52
waarschijnlijk gebruik je windows xp in windows xp zit een programma om een draadlozen verbinding te leggen en waarschijnlijk heb je ook die van linksys geinstaleerd dus die twee werken elkaar tegen het beste kan je die van windows xp uit zetten zoals hier boven beschreven staat want deze wil ook nog wel eens keuren vertonen.
en als je alleen die van windows xp gebruik zou ik die van linksys zelf is proberen.