Blijft 16 kleuren en 460x600

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08 19:48
Aangezien mijn computer vast liep heb ik besloten om de hele zaak te formateren. Windows 98 er opnieuw opgezet en de programma's geinstalleerd. Toch blijkt dat de instellingen bij Beeldscherm (Configuratiescherm) niet te veranderen zijn en blijvensteken op 16 kleuren en 460x600. Enorm irritant.

Ik heb het gevoel dat de software voor de videokaart nog niet geinstalleerd is. Kan iemand mij helpen hiermee?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

X-GeaR schreef op 21 juni 2004 @ 18:35:

Ik heb het gevoel dat de software voor de videokaart nog niet geinstalleerd is. Kan iemand mij helpen hiermee?
Hoe kunnen we je ermee helpen als we de specs niet eens weten?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:20

Sjaak_Afhaak

Bleh!

hiermee geef je zelf de oplossing denk ik. volgens mij is het gewoon een kwestie van videokaart drivers installeren en de resolutie aanpassen.

Hier staat tekst

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Videokaart drivers installeren 8)7

als je niet weet wat voor een kaart het is, kan je het het hardware en software matig vinden.

• Hardwarematig -> trek je kast open, en kijk naar 'bekende' gegevens. Staat vaak op wat voor kaart je hebt. Gebruik anders een paar tekens die je kan vinden en ga zoeken op google
• Softwarematig -> download aida32 of sisoftsandra. Die programma's zien wat voor spul je in je kast hebt. Je kan ook gewoon msinfo / dxdiag doen ;)
• Waar vind ik de drivers :? Kijk bij de fabrikant van je videokaart, of zoek bij www.driversguide.com :)
• Te weinig info :? Ja, je moet natuurlijk wel aangeven wat voor videokaart het is, wat je zelf allemaal hebt geprobeerd. Dus je specs

460 x 600 lijkt mij heel irritant. Ik heb wel vaak dat het 640 x 480 is :)

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 21-06-2004 18:42 ]

Wauw, een sig!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie hierboven- wees vooral duidelijk, 460x600 is een reso die ik niet ken, je zegt niet wat voor hardware je hebt en wat je zelf allemaal geprobeerd hebt.

GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.