Toon posts:

[JS/dhtml] scroll scriptje werkt niet op I-mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs opende ik een topic met hetzelde onderwerp, en die ging wegens onvolledigheid terecht op slot. Hier een nieuwe poging.

Ik heb een stukje website met daarin een div (eigenlijk twee) waarbij de overflow gescrolt wordt dmv javascript:
klik

Dit werkt goed onder IE, echter niet op een I-mac.
Screenshotje van site op MAC i.c.m. IE (versie onbekend):
*klik*
Afbeeldingslocatie: http://www.xclsv.nl/got/scroll/scroll.jpg

Zoals te zien is, is de site tevens te lang.
Ik ga er vanuit dat er iets misgaat met de div's die ik gebruik.

Ik heb echt de ballen verstand van debuggen onder MAC, dus het enigste dat ik wil vragen is waarom dit niet goed weergegeven wordt en niet goed functioneerd?

Ligt het aan mijn javascript of aan de css?
Overigens scrolt het scriptje ook niet. Als je met de muis over de pijltjes gaat gebeurd er simpelweg niets op de MAC.

[voor_de_mods]
Ik neem aan dat ik in dit topic duidelijker en specifieker op mijn probleem ben ingegaan...
[/voor_de_mods]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 18:16 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
in Mozilla Firefox werkt het ook niet naar behoren, krijg gewoon een gewone scrollbar aan de rechterkant...wat me sterk doet vermoeden dat je scriptje alleen IE compatible is.
en ik denk dat je voor support op dit niet-zelfgemaakt script beter even bij de makers (DHTMLCentral.com) kan aankloppen..k denk niet dat er iemand hier is die zin heeft om je anderhalve pagina lange script te gaan doorspitten en debuggen.

[ Voor 29% gewijzigd door HyperioN op 21-06-2004 19:09 ]