Onlangs opende ik een topic met hetzelde onderwerp, en die ging wegens onvolledigheid terecht op slot. Hier een nieuwe poging.
Ik heb een stukje website met daarin een div (eigenlijk twee) waarbij de overflow gescrolt wordt dmv javascript:
klik
Dit werkt goed onder IE, echter niet op een I-mac.
Screenshotje van site op MAC i.c.m. IE (versie onbekend):
*klik*

Zoals te zien is, is de site tevens te lang.
Ik ga er vanuit dat er iets misgaat met de div's die ik gebruik.
Ik heb echt de ballen verstand van debuggen onder MAC, dus het enigste dat ik wil vragen is waarom dit niet goed weergegeven wordt en niet goed functioneerd?
Ligt het aan mijn javascript of aan de css?
Overigens scrolt het scriptje ook niet. Als je met de muis over de pijltjes gaat gebeurd er simpelweg niets op de MAC.
[voor_de_mods]
Ik neem aan dat ik in dit topic duidelijker en specifieker op mijn probleem ben ingegaan...
[/voor_de_mods]
Ik heb een stukje website met daarin een div (eigenlijk twee) waarbij de overflow gescrolt wordt dmv javascript:
klik
Dit werkt goed onder IE, echter niet op een I-mac.
Screenshotje van site op MAC i.c.m. IE (versie onbekend):
*klik*

Zoals te zien is, is de site tevens te lang.
Ik ga er vanuit dat er iets misgaat met de div's die ik gebruik.
Ik heb echt de ballen verstand van debuggen onder MAC, dus het enigste dat ik wil vragen is waarom dit niet goed weergegeven wordt en niet goed functioneerd?
Ligt het aan mijn javascript of aan de css?
Overigens scrolt het scriptje ook niet. Als je met de muis over de pijltjes gaat gebeurd er simpelweg niets op de MAC.
[voor_de_mods]
Ik neem aan dat ik in dit topic duidelijker en specifieker op mijn probleem ben ingegaan...
[/voor_de_mods]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 18:16 ]