[Q3] Config eerst goed, later wijzigd hij.

Pagina: 1
Acties:

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:27
Hey mensen, ik heb met Quake 3 Arena een probleem

als ik de game online speel loopt alles eerst goed, maar na een tijdje begint de harde schijf wat te rattelen en schokt hij wat..

en wat heel vreemd is dat na een tijdje mijn config veranderd net of wordt de sens in 1x lager, en als ik op de windows toets druk doet het het wel weer normaal zoals het hoord, maar later komt dat weer terug..dat is best irritant, iemand een id hoe dit kan? :?

specs : amd 2700 + , 512 ddr, Geforce 4 ti4600 128..

Verwijderd

Misschien kan je ffe je pc scannen op een of ander spyware gebeure en dan quake opnieuw installeren.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 14:07
al eens geprobeert om je config file op read only te zetten? :)
wat voor muis en toetsenbord heb je trouwens, en gebruik je daar de standaard windows drivers voor of die van de fabrikant?

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:27
Crash schreef op 21 juni 2004 @ 19:09:
al eens geprobeert om je config file op read only te zetten? :)
wat voor muis en toetsenbord heb je trouwens, en gebruik je daar de standaard windows drivers voor of die van de fabrikant?
logitech mx500 en een internet keyboard van logitech, het lijkt wel de mousedrivers te zijn maar ik heb al die mousewheel.exe erop gedaan en verschillende drivers geprobeerd.maar nog geen succes.
tis heel vreemd want op het begin heb ik mn goeie config ..en even later wordt de sens gewoon lager :S

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

Probeer eens alle software van Logitech van je systeem te verwijderen en dan de game opnieuw starten. Wellicht ligt het aan die Logitech software, komt wel vaker voor.

Profile