Toon posts:

Trekt een Abit ZM-6 een celly 566 @850 bijv?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tis misschien een erg domme vraag maar toch stel ik hem :)
Ik heb een Abit ZM-6 mobo en wil upgraden (momenteel een 400@450 derin) kzit ook al te denken om eventueel voor een Duron te gaan (plus nieuw mobo grrrrrrrr)
Anyways... een andere optie voor mij is om een celly 566 te halen en die dan hopelijk te draaien op 850 nu zat ik eens even te kijken bij abit zelf voor eventuele bios updates en kwam hetvolgende tegen (de laatste bios update mbt support voor nieuwere proccies)

Supports Celeron 533a(66) ,566(66) and 600(66)MHz CPUs

de 566 staat der (zoals je kunt zien) ook tussen maar is het dan ook logisch dattie de 850 zou trekken? (sorry kheb echt geen id).
En heeft iemand heel toevallig ervaring met zo'n celly op dit mobo? (kheb gesearched van hier tot tokio en der nix over gevonden helaas in combi met dit mobo)

Alvast bedankt :)

(8>

Verwijderd

Ja lijkt me wel... Als-ie 100 MHz FSB kan en je hebt een beetje overclockbare 566 te pakken (bv de cC0 stepping... hoewel die misschien weer niet door het bios herkend wordt..) dan zou het geen probleem moeten zijn.

edit:
Er staat toch niet iets bij van 'alleen bij revisie jadajada of hoger ?

Verwijderd

Topicstarter
Ehm nee niet dat ik weet/kan zien
En ja.. verder kannie uhm 66/75/83/100/105(gloofik)/112/133 en volgens mij nog iets daartussen ofzo aan dus das nieh het probleem denk ik :)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

uhm
check mobo's website / zou ik zeggen

http://mrfloris.com