Google Ad Sense in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Ik heb Google Ad Sense op mijn site, maar de links worden geopend in hetzelfde venster (v.d. browser).
Hoe kan ik aanpassen dat de links geopend worden in een nieuw venster?
Dit is de code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<script type="text/javascript"><!-- 
google_ad_client = "pub-6472212053362749"; 
google_ad_width = 120; 
google_ad_height = 240; 
google_ad_format = "120x240_as"; 
google_ad_channel =""; 
google_ad_type = "text"; 
google_color_border = "336699"; 
google_color_bg = "FFFFFF"; 
google_color_link = "0000FF"; 
google_color_url = "008000"; 
google_color_text = "000000"; 
//--></script> 
<script type="text/javascript" 
  src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> 
</script>

Bedankt!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Zo je je niet even in JavaSript cq HTML verdiepen?
Google heeft de juiste antwoorden

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
willem169 schreef op 21 juni 2004 @ 17:57:
De HTML/JS code is extern en dus niet zomaar aan te passen; lees de draad voor je blaat ;).

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
willem169 schreef op 21 juni 2004 @ 17:57:
dat heb ik allang gedaan :P

Voor Google Ad Sense heb je een site nodig, voor een site heb je HTML/PHP etc. nodig..

Maar ik weet ut niet :/
McVirusS schreef op 21 juni 2004 @ 18:00:
[...]

De HTML/JS code is extern en dus niet zomaar aan te passen; lees de draad voor je blaat ;).
Dus het gaat niet kunnen?

[ Voor 59% gewijzigd door rjongen op 21-06-2004 18:01 ]

• McVirusS
rjongen schreef op 21 juni 2004 @ 18:01:
Dus het gaat niet kunnen?
Via Google kan je aantal forums vinden waar dit probleem ook aan de kaak werd gesteld. Volgens mij was er nog niet echt een oplossing voor. Die javascript code schrijft een iframe weg waarin de banner komt te staan. Volgens mij kan je daar vrij weinig aan veranderen maar misschien weet iemand hier nog een oplossing ;).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kan toch gewoon
code:
1
for a in document.iframenaam.links do document.iframenaam.link[a].target = '_blank'
doen? (en nee.. dit is geen werkend JavaScript maar slechts een slecht uitgewerkt idee :P

[ Voor 11% gewijzigd door Spider.007 op 27-06-2004 20:33 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• McVirusS
Spider.007 schreef op 27 juni 2004 @ 20:32:
Je kan toch gewoon
code:
1
for a in document.iframenaam.links do document.iframenaam.link[a].target = '_blank'
doen? (en nee.. dit is geen werkend JavaScript maar slechts een slecht uitgewerkt idee :P
Uhm...nee dat kan dus niet omdat de content in iframe van ander domein komt en dat mag je wegens security redenen niet aanpassen :).

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

McVirusS schreef op 27 juni 2004 @ 20:46:
[...]

Uhm...nee dat kan dus niet omdat de content in iframe van ander domein komt en dat mag je wegens security redenen niet aanpassen :).
Verdorie.. daar heb je helemaal gelijk in. Tjah.. serverside parsing van het google javascript mbv PHP zal ook wel geen optie zijn (requests komen dan allemaal van je eigen IP wat cheating impliceert) Verder heeft een
code:
1
<base target="_blank">
waarschijnlijk ook geen effect binnen een iFrame. Kan je voor IE browsers het iFrame object geen target meegegeven (ook al is dat geen onderdeel van de standaard set properties)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Bij de Google Adsense tips:
Neem contact met ons op voor vragen, opmerkingen of feedback.
  • Voor suggesties, vragen en algemene technische ondersteuning stuurt u een e-mailbericht naar adsense-nl@google.com.
We stellen de feedback die we ontvangen zeer op prijs en hopen dat u ons ook in de toekomst laat weten hoe we Google AdSense kunnen verbeteren. Google besteedt voortdurend aandacht aan de optimalisatie van de services, en uw feedback is essentieel voor het succes van dit programma.
Maybe ff mailen?

[ Voor 3% gewijzigd door DizzyWeb op 27-06-2004 21:21 ]

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Ja kan toch gewoon die .js downloaden en lokaal opslaan? Hier kun je vast een _blank plaatsen

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Flaterik schreef op 28 juni 2004 @ 19:27:
Ja kan toch gewoon die .js downloaden en lokaal opslaan? Hier kun je vast een _blank plaatsen
Alleen wordt de reclame on-the-fly ge-include vanaf de Google server; en ik neem aan dat ook je inkomsten adhv het aantal hits van die JS file worden berekend. Dat lijkt me dus geen goed idee :)

---

Verwijderd

Zelf een iFrame met googleads in je site opnemen, dat de code hierboven wel werkt?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 12:50 ]

Pagina: 1